וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": לאיתן אורבך, דניאל וקרן קשה? ומה עם שאר הבנות?

22.7.2011 / 2:33

המשולש איתן-קרן-דניאל גורם לאינפלציית "קשה לי" בווילה, בעוד אורן מגלה טמטום חברתי ואתי רוצה להיות לסבית. בינתיים, בלוג "הדור הבא" מחכה למלחמת דת סביב אורטל

אז מה היה לנו:

הדור הבא יום 22 איתן דניאל. הדור הבא 24/7
קשה, ממש קשה. ממש מחאת הדיור מרוב שקשה. אתם והמתמחים השובתים - לכולכם קשה/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידור חי מסביב לשעון

קשה. קשה לי עם זה. גם לי קשה. קשה ככה, מה לעשות. זה קשה. אם הייתי מקבלת שקל על כל פעם שאמרו את המילה הזאת בתכנית אתמול, הייתי יכולה לקנות שלושים צחצוחי שיניים ואחד פיפי. במשולש הרומנטי של איתן, דניאל וקרן, לכולם נורא קשה כל הזמן עם המצב, והם זוללים על זה את המוח. ויש עוד מאתיים בנות בווילה, אלוהים אדירים, עוד יוציאו למישהו עין.

גם לדניאל קשה, היא פשוט לא מצליחה למצוץ את הטחול של איתן דרך הפה שלו, אז היא מנסה שוב ושוב, יותר ויותר חזק. איתן כבר לא מצליח למצמץ בלי למצוא את דניאל רוכבת עליו בחושניות כעבור שנייה. אז קרן תופסת ממנו מרחק, וזה קשה לה. קשה לכולם.

אז קרן ודניאל מקטרות לחברות שלהן. אוף, זה ממש קשה לי לדעת שהוא מתמזמז גם איתה ולא רק איתי. אוף, היום דיברתי איתו רק עשר שעות. והחברות האומללות, שאפילו לא קיבלו נשיקה אחת עד עכשיו, שאיתן בכלל חדל להבחין בקיומן, שמלקטות פירורי צומי מהחברים שלו ומקוות שלפחות תהיה משימה מגניבה כי דייט כבר לא יהיה להן – החברות האלה מנחמות אותן. "אויש, מסכנה, לא נורא, מחר הוא ידבר איתך אחת-עשרה שעות כמו מקודם, לגמרי מגיע לך" ופורשות לשוחח עם גבעול כמוש שמצאו בחצר, שעליו הלבישו כובע זעיר וקראו לו משה. קשה.

שלוש הערות לסדר:

הדור הבא 24 7 יום22. הדור הבא 24/7
מה באמת קורה בין בנים לבנות אורן? אורטל בטח לא תסביר לך/הדור הבא 24/7

1. איתן ואורן השובבים ניסו לארגן קצת פרטיות לאורן ואורטל, כדי שהוא יוכל לשאול אותה מה הצבע האהוב עליה ואיזה מזל היא בציצי. אז כשהיא התיישבה ליד איתן, הוא מיד קם להתחלף עם אורן בקריאת "אפשר להתחלף איתך במקום? אני פשוט רוצה מקום לידיים שלי", ואורן, אלוף הארץ בפיגור לגברים ענה בעליצות: "כן, ממילא רציתי לשבת ליד אורטל!" ונחת לצדה כמו פיל בחנות החרסינה של יחסי אנוש. הניסיונות שלה לנפנף אותו בכוח היו קורעי לב ממש.

אין ספק שזה היה רגע מביך, אבל זה לא הצדיק את התקף הזעם של אורטל על אורן למחרת. "לא האמנתי שככה אתה מתנהג, כל מה שחשבתי עליך התפוצץ לי בפרצוף", הטיחה בו. בסך הכול יצא לו מהלך שקוף מדי, לא צריך להתרגש. כמעט ריחמתי עליו, עד שהוא דידה חזרה לחדר ונהם "מה כבר עשיתי, רציתי ליהנות קצת, שתייה, בחורות, ת'יודע, מה שקורה בין בנים לבנות", וקנה בחזרה את הסליזיות שלו. יאכס.

2. הו, בנות, עם כל כך מוזר. איתן פשוט לא מצליח להבין למה הן כל כך היסטריות. הנה איילת הקטנה, מתכננת לו ולה דייט מפואר, מתרגשת לקראתו, ובדייט היא מכריזה, מסמיקה ולהוטה: "הפעם, בדייט הזה, נתרכז בך! אני רוצה ללמוד עליך יותר, איתן!". והוא, ברבור קסום שכמותו, עונה לה "תקשיבי, אני אהיה כן איתך, לא יקרה בינינו שום דבר". ופתאום היא מתחילה לגמגם ולהתבלבל, מה קרה לה? משונה מאוד, כל מצב הרוח שלה התקלקל! בטח משהו כזה של בנות, אולי איזה תסמין ציציקולוגוס או משהו כזה. נשים, לעולם לא נבין את היצורים הענוגים הללו, אבל לעזאזל, הן בהחלט יודעות לאפות בשכבות, שזה מה שחשוב.

3. מתי כבר תקרה תקרית קראית כלשהי בווילה, באדיבות אורטל? עד שיש קראית בריאליטי, תציתו כבר איזו מלחמת דת עקובה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

משפטי השבוע:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רעיון רע כל כך להיות לסבית, האמת. אתי חזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני רוצה להיות לסבית" (אתי מהרהרת. בנות, זה הזמן לברוח)

"זה יקרה. ואם לא יקרה עכשיו, יקרה עוד מעט. ואם לא יקרה עוד מעט, זה יקרה בסוף. ואם לא יקרה בסוף, אז כל הזין" (איילת בטוחה שבסוף תתחתן עם איתן והכול יהיה מושי מושלמי, השאלה רק מתי, או אם בכלל)

"אני כאן תמיד אם את צריכה. אוזן, כתף" (איתן מציע לאיילת בתגובה את האיברים הלא נכונים. מה דעתך על פין למשל?)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: עדי אורני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully