וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הדיור: הדג נחש תוקפים את המארגנים

"אנשים שמאוהבים במצלמות אינם מתאימים לנהל מאבק", כך אמרה הלהקה לאחר הטענות נגדם כאילו סירבו להופיע בעצרת

חברי הרכב הדג נחש תקפו בחריפות את מארגני עצרת מחאת הדיור, לאחר שנטען כאילו הלהקה היתה בין אלו שסירבו להופיע בעצרת שנערכה במוצאי שבת במוזיאון תל אביב ובה הופיע רק מוזיקאי אחד, שלומי שבת. "אם יש משהו שקובר את היוזמות המהפכניות המבורכות שצצות בישראל מפעם לפעם זו הסכסכנות", כתבה הלהקה בעמוד הפייסבוק שלה. "אם יש משהו שמקפיא את האפשרות לשינוי, מותיר את הרעים בשלטון ומחסל כל סיכוי לשינוי אמיתי בארצנו הקטנטונת זו הפלגנות".

לאחר מכן, ענתה הלהקה לטענות ואמרה כי היא אכן בתאריך המיועד לא יכלו להופיע באירוע, אולם הם תומכים למחאה ובניגוד למה שפורסם, הם אף ביקרו במאהל, אך לא תיאמו את בואם עם התקשורת.

"אנשים שמאוהבים במצלמות אינם מתאימים לנהל מאבק", חתמה הלהקה. "במוקדם או במאוחר תופנה האנרגיה שלהם לכיבוש המצלמה ולא לכיבוש יעדי המאבק".

מהנהגת המאבק נמסר בתגובה: "אנו מודים לדג נחש על תמיכתם במאבקנו ונשמח לראות אותם באוהלים מפגינים יחד איתנו".

גם אמנים נוספים שנכחו בהפגנה הביעו את מורת רוחם מדבריה של ליף, במיוחד באמצעות הרשתות החברתיות. "יכול להיות שדפני אמרה עכשיו ששלומי שבת הוא האמן היחיד שהסכים להשתתף???", צייצה שלשום בערב איה כורם, והוסיפה "עמדתי ליד יהלי סובול ושחר אבן צור. שלושתנו התעצבנו בצורה שווה. אני באופן אישי אפילו התקשרתי אתמול לשאול אם צריך".

בואו להשמיע את דעתכם - בעד מארגני המחאה או הדג נחש, בעמוד הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully