וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": איך שייח איתן אורבך ייצא מהפלונטר?

אליאנה וקסלר

27.7.2011 / 6:50

הדרך היחידה שבה איתן אורבך ייצא מהמשולש בו הוא כלוא נמצאת בשפה הצרפתית, אתי היא אמנדה ממלרוז פלייס וקובי פרץ יעשה מכולם גברים. בלוג "הדור הבא"

אז מה היה לנו:

הדור הבא יום 29. הדור הבא 24/7
סליחה, אבל קבעת פגישה?/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידורים חיים מסביב לשעון רק באתר וואלה!

וילת "הדור הבא-24/7" הולכת ומאבדת סימנים של מקום שבו אנשים חיים זה לצד זה בתחושה של שוויון כוחות. במקום, הווילה נראית כמו הרמון, שבו השייח איתן אורבך ונתיניו הפחות מתוחכמים ממנו מסונג'רים לכל משימה אפשרית, מלתזז את אחת מהנשים החפצות בפרי אהבתו של בלונדי ועד בלשים לו טיפות עיניים במקרה של תאונת קמח, כמו זו שקרתה לו עם אורטל. החוקיות החדשה הזו יוצרת מצבים קומיים משעשעים למדי, כמו קרב חתולות הללא מין בין דניאל לקרן, שבו דניאל עושה בשכל ושומרת על גזרה עם ביצועי הליכון מרשימים, בעוד קרן משחקת ב"אני יותר סתומה ממך ומתכננת מזימות ברמה של ילדה בכיתה ב'", עם אתי חזן.

בכלל, התפקוד של אתי חזן בסיפור הזה רק מגרה את המחשבה לקראת היום שבו בנות הווילה יצפו בעצמן ובאופן שבו אחת - שאולי כל נצרת עילית, טבריה וכנראה גם דמשק יודעים ש"אם אני רוצה פורשה, אני משיגה פורשה" - פשוט עשתה מהן צחוק. הדיאלוגים של אתי עם קרן ואחיותיה הנמסיסיות לדניאל (ובקרוב גם לאורטל) מזכירים קצת את לחשושי "מלרוז פלייס", רק שבמקום אמנדה וודרווד של הת'ר לוקליר קיבלנו את מיס טבריה 2011.

אם כך, נראה שמשימתם הראשונה של קובי פרץ, גב פשטי ונירו לוי עם החלפתם את הבלוטה, המקופח וזה שאין לומר את שמו פן אתי תשמע על כך, היא להסביר לאיתן שכרגע הוא משחק את המשחק מצוין, אבל הגיע הזמן להשתדרג. ההמלצה שלנו? מילון צרפתי-עברי עם התמקדות במילה מנאז'.

שלוש הערות לסדר:

הדור הבא יום 30 קובי איתן. הדור הבא 24/7
מי יעשה גבר ממי? קובי פרץ ואיתן אורבך/הדור הבא 24/7

1. אורן, בן, יוני ואפילו איתן בעל הבייבי פייס: לפני שידור חי, מתגלחים. בעצם, כשמצלמים אתכם 24/7 - אם הבנתם ששם התוכנית הוא לא כינוי לדראגסטור שפתוח כל היום והלילה - עדיף להיות בכוננות בדיקת רס"ר כל זמן שניתן.

2. כמות אזכורי הפיפי בווילה על הטיותיו השונות ("אני צריכה פיפי לפני הבריכה", "אני צריך פיפי", "פיפי ואני בא") מראה שלפחות בווילה, כל אזהרות ה"שתו עוד מים בקיץ" עבדו היטב, גם אם בדרך הן הפכו ל"קחו עוד צ'ייסר".

3. האם יש לייחס את ההתעוררות המינית של איתן אורבך בקיומה של אליפות העולם בשחייה בימים אלו? האם הוא מדמיין את קולו של משה גרטל בזמן שהוא שולח ידיים לדניאל/קרן/אורטל? נותר רק לחכות שקובי פרץ יממש את הבטחתו וילמד את איתן איך להיות פרפר. כן קובי, כי כרגע הוא ממש רק שוחה גב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הציטוטים:

הדור הבא 24 7 יום 28. הדור הבא 24/7
חנאג'ה? זה מביאליק. אתי חזן/הדור הבא 24/7

מקלחת 1: "לכי להתקלח כבר, יא חנאג'ה" (אתי באווירת היגיינה, אבל באפריקאית)

מקלחת 2: "שמש, אתן הולכות להתקלח ביחד? אורן רוצה לדעת" (איתן זורע את רעיון המנאז' מסעיף המה היה לנו)

"למה את הדבורה מאיה, תמיד עוקצת?" (יוני, שבטח יחשוב שמה שיש לו על המצח זו מאכילת הראשים של אתי)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: עדי אורני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully