וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל קיציס מעלה ספרות קלאסית לרשת

שני גורקביץ'

27.7.2011 / 16:14

מיטב הספרות הישראלית תעלה כהקלטות אודיו לרשת, במיזם חדש בו לוקחים חלק רון לשם, שעושה הומאז' לסבתו ואיל קיציס, שמקשיב בכל מקום, רק לא במיטה

אבי כהן

(צילום: אבי כהן; עריכה: אלונה שחורי)

סופרים ושחקנים רבים הגיעו היום (רביעי) להשקת אתר icast, מיזם האודיו הספרותי הגדול בישראל. במסגרת הפרויקט שיזמו איל קיציס, רון לשם ומוטי ליפמן עלו לרשת 500 כותרים עבריים הכוללים ספרות לילדים, נוער ומבוגרים, בהקראת יוצרים ישראלים, בהם שחקנים וגם הסופרים עצמם.

באתר הפרויקט שבאתר הקאסטים icast יוכלו הגולשים להאזין במחשב, בסמארטפון, או באייפד לספרי הילדים של דויד גרוסמן, ל"רומן רוסי" של מאיר שלו, "אבישג" של אברהם בורג, "שואה שלנו" של אמיר גוטפרוינד, "אל מקום שהרוח הולך" של חיים באר, "חתונה אוסטרלית" של נאווה סמל, "מקימי" של נועה ירון-דיין, "אם יש גן עדן" של רון לשם, "ילד אחד יותר מדי" של רם אורן ועוד.

חלק מהספרים הוקראו על ידי הסופרים עצמם וחלקם על ידי שחקנים וקריינים כדוגמת: יונה אליאן, ריקי גל, ששון גבאי, עמוס תמם, אורנה פיטוסי, ישי גולן, איל קיציס, אלון נוימן, ציפי מור, דליה שימקו וג'קי לוי. התכנים באתר צפויים לגדול בכל חודש ולהשתנות, והם ניתנים להורדה במסלולים שונים. במקביל הודיעו היזמים כי כל ספרי האודיו שיצרו יועברו חינם לחברים בספריית העיוורים.

איל קיציס נותן פריביו קצר לפרויקט

לאתר הפרויקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully