וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": איתן אורבך מנסה לפצח את חידת אורטל

1.8.2011 / 7:14

אורטל מכניסה קצת אקשן במשולש איתן-דניאל-קרן וקובי פרץ ושאר הבנים האורחים נתנו סוף סוף עצות חכמות, במקום הבנים שהפכו לכוסיות. בלוג "הדור הבא"

אז מה היה לנו:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא השטן! השטן! השטן! איתן ואורטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הדור הבא-24/7": שידורים חיים מסביב לשעון רק באתר וואלה!

מהחומר הזה עשויות אגדות ריאליטי קסומות: זה מתחיל, כמו תמיד, בדייט לילי בליווי של חבורת אופנועני גיהינום שמספרים בדיחות על תימנים. כך הובאו אורטל ואיתן, סוף סוף, אל ערש אהבתם הטהורה; זה ממשיך, בהשראת בדיחות התימנים, בדיבורים על הכסף. "במי היית בוחר, במיליון או בי?" "מה יותר חשוב לך, הפרס או אני?", כל זה כשהם לוטשים זה בזו מבטים קסומים של "את כבר הבחורה השלישית שלי פה, עכשיו אני צריך לחכות שש שעות לפני שאני אוכל גלידה"; וזה מסתיים באישה האחרת, שקורסת בשירותים בווילה ולוחשת באימה לחברתה: "היא השטן".

אז לא ברור אם אורטל היא השטן או לא, לא ברור עדיין אם היא באמת "שחקנית" כמו שאמרו עליה הבנים שנכנסו לווילה, או שהיא נציב חשוף של אמת כפי שאיתן חושב. נכון לעכשיו, אורטל היא חידה, אבל מה שחשוב זה שהיא תוסיף קצת קסם אפל למשולש הפקאצי של איתן-דניאל-קרן. הדליקו בינתיים את המדורה, אם נגלה בהמשך שהיא באמת מכשפה – נעלה אותה על המוקד. אם לא – נשב סביב המדורה ונספר בדיחות על תימנים.

שלוש הערות לסדר:

הדור הבא יום 31 נירו לוי. הדור הבא 24/7
איזה גבר. נירו לוי/הדור הבא 24/7

1. דניאל משתמשת במיניות שלה כמו פלצור. ברגע שמשהו נשמט ממנה מעט, היא זורקת את השפתיים שלה קדימה ומקווה שהן ילכדו אותו, או לפחות ישאירו שריטה. ויש בזה משהו נוגע ללב. כשאתי רצה לבשר לה שאיתן ואורטל מתמזמזים באמבטיה ושוואי וואי וואי, הנה זמן מסך לעצמי את חייבת ללכת לראות - היא לא חשבה פעמיים. איתן היה באותו זמן בשירותים, נפטר מפיפי להנאתו, ודניאל התנפלה עליו, כשהניאגרה עוד מרשרשת ברקע, והתחילה לנשקו בלהט. כאילו אם לרגע אחד לא יהיה רוק שלה בתוך הפה שלו, כל זיכרון הבשר שלה בגופו יתפוגג לנצח והוא ישכח ממנה. היא ילדה כל כך אבודה, דניאל, שכמה שהיא ביץ' לפעמים, זה עדיין חונק לראות אותה.

2. הבנים יצאו למשימה סודית, שעיקרה היה, ככל הנראה, להפוך לכוסיות. ובזמן שהם עברו פדיקורים בתחת, נכנסו במקומם לווילה שני גברים וחצי: נירו לוי, קובי פרץ וגב פשטי. מעשה נבון, להביא לתוך היכל הפטפטת הארצי מישהו כמו נירו לוי, שההספק המילולי שלו זה ארבע מילים פר יום. בעוד גב מנקנק את המוח לבנות בפעם המיליון עם סיפורי הנרקומנים המרגשים שלו, נירו התיישב ליד אורטל ונבח: "בת כמה? מה עושה בחיים? מה הביא אותך לפה?", "אני פה כי רק בזוגיות לא הגעתי עדיין אל הנחלה", עפעפה אורטל את אחד ממשפטיה הפיוטיים, משפט שבטח היה מעלף את איתן מהתרגשות, אבל נירו רק נהם: "נו, ובטלוויזיה תמצאי זוגיות?" וכשאורטל התפתלה במבוכה הוא המשיך וירה: "זה סיליקון בשפתיים שלך או בוטוקס?" סוף סוף מישהו בתכנית הזאת שואל את השאלות הנכונות.

3. בכלל, הבנים היו תוספת מרעננת לתכנית. גם העצות שלהם לאיתן היו מעניינות, ולשם שינוי חפות מאינטרסים וצלולות מרוב ריחוק. חבל שהם לא נשארו עוד קצת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הציטוטים:

הדור הבא יום 35 אתי. הדור הבא 24/7
קולות מעצבנים מעצבנים אותה? וואלה? אתי חזן/הדור הבא 24/7

"כשאת שומעת את ליז מדברת, זה לא עושה לך צמרמורת?" (אתי נורא רגישה לקולות מעצבנים. וואלה)

"זה מוכיח שהאנשים הכי משכילים הם לפעמים הכי טיפשים".
"נכון! תמיד אמרתי!" (אתי יודעת בדיוק מה המוטו שמתאים לה)

"מה אני רוצה מהחיים? לבנות משפחה, להתחתן, להביא ילדים – וזהו, סיימתי" (אורטל מסכמת לקובי פרץ)

"יש לי טראומה מהשיר שלך. לפחות היו שמים מוצרט על הבוקר" (נירו מתעורר לצלילי קובי פרץ ונזכר בערגה בימיו כחובב מוצרט מושבע)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: עדי אורני)/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully