וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנת השביתה: לאן נעלמו האמנים?

שני גורקביץ'

2.8.2011 / 0:03

להפגנה שתוכננה בירושלים היו אמורים להגיע לא מעט אמנים. לאחר שעברה לתל אביב, הם לא באו. הסיבה: אין הגברה. התשובה: קוואמי, אלא מי?

אבי כהן

(קוואמי מופיע ומדבר על המחאה בפארק הירקון. צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו)

24 אלף איש אישרו בפייסבוק כי ישתתפו בשביתת המחאה הארצית שנערכה אמש (שני) ואמורה היתה להגיע לשיאה בעצרת מול הכנסת, ביומה האחרון לפני הפגרה. אלא שהעצרת בוטלה ברגע האחרון, והוחלפה באירוע "הייד פארק" שנערך בפארק הירקון בתל אביב. לאירוע הגיעו כ-200 בני אדם וכלי תקשורת רבים, אולם האמנים שהודיעו על השתתפותם בעצרת המקורית נעדרו מהדשא של פארק הירקון. בימים בהם ברי סחרוף מגיע לנגן במשך שעתיים על החול של שדרות רוטשילד, ביטול שכזה מעורר, לכל הפחות, תהיה.

משיחות עם יזמי השביתה עולה כי האירוע מול הכנסת בוטל ברגע האחרון כיוון שהגוף שהבטיח לממן את הבמה וההגברה חזר בו אתמול, והם לא הצליחו למצוא מחליף בדקה ה-90. על פי הפרסומים המוקדמים, בירושלים היו אמורים להופיע קרולינה, בלקן ביט בוקס, שלומי שבן, קוואמי, נעם רותם, הקליק ומיכאל ושמרית גריילסאמר. אבל להייד פארק ליד נחל הירקון הגיע רק קוואמי שעמד והקשיב לדברים במשך זמן רב עד שהתבקש לדבר גם בעצמו.

כותרות אחרונות על המחאה:

שביתת ה-1 באוגוסט נכשלה. מדוע?

מי שבת בעצם?

המחאה, השביתה וכל השאר: מדברים על זה בפייסבוק

קוואמי מופיע בהפגנה בפארק הירקון. אבי כהן
היחיד שנשאר. קוואמי/אבי כהן

"קוואמי הגיע כי הוא מעורב במחאה כל הזמן, הוא כל הזמן במאהל ברוטשילד או בלווינסקי", אמרה אחת המארגנות בשיחה עם וואלה! תרבות, אך ציינה שלא הצליחה לקבל יחס דומה מהאמנים האחרים. "ניסינו, חשבנו שאולי הם יופיעו כמו באוהלים, אבל זה לא קרה", היא אומרת. עם זאת, היא הודתה מאוד לאמנים שכן נרתמו לאירוע מלכתחילה.

לדבריה האמנים שאמורים היו להופיע בתל אביב הם מהשורה הראשונה של המוזיקאים הישראלים, ושמותיהם של חלקם אפילו לא פורסמו, כיוון שהיו אמורים להיות בגדר הפתעה. "אבל אני מבינה אותם", היא מסייגת, "גם אם מדובר באמן שמנסה להשיק את עצמו או להחזיר את עצמו לתודעה דרך האירוע הזה, את לא יכולה לצפות שהוא יופיע בלי הגברה ובלי במה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully