וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינגז אוף ליאון - הצרות נמשכות

2.8.2011 / 1:38

הלהקה האמריקאית ביטלה את שארית סיבוב ההופעות שלה בארצות הברית, לכאורה בעקבות בעיות הקול של הסולן, אך נראה שהבעיות בתוך הלהקה הולכות ומתגברות

המצב נראה מאד לא טוב עבור קינגז אוף ליאון, הרכב הרוקנרול המצוין של משפחת פולוויל. הלהקה הודיעה אמש (שני) על ביטול שארית סיבוב ההופעות שלה בארה"ב, לאחר שלא הצליחה לסיים הופעה ביום שבת וביטלה גם את הופעה שלמחרת.

על פי דובר הלהקה, הסיבה לביטול היא בעיות במיתרי הקול של הסולן, כיילב פולוויל, שלטענת מנהלי הלהקה סובל גם מתשישות. "הלהקה הרוסה", נמסר מהלהקה. "אבל כדי לתת לקהל את מה שמגיע לו, הלהקה זקוקה להפסקה".

למרות שבאופן רשמי הביטול נובע מסיבות רפואיות, בתקשורת המוזיקה העולמית טוענים שמצב הלהקה בכי רע. ג'ארד פולוויל, אחיו של כיילב, אמר בשבת כי הבעיות בלהקה לא נובעות ממצבו הבריאותי של אחיו. "המעריצים לא טיפשים", אמר. "הבעיות שלנו הם מעבר לבריאותיות". היום אמר ניית'ן פולוויל, מתופף הלהקה, כי "אנחנו רק צריכים קצת זמן לנוח. אנחנו לא מתפרקים".

דברים דומים אמר כיילב בעצמו לכתב אתר TMZ שפגש ברחוב. "אני פשוט מנסה להרגיש טוב יותר", אמר הסולן וציין כי הוא מקווה שימשיכו בסיבוב ההופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully