וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "הדרדסים", "קפטן אמריקה", "גרין לנטרן"

4.8.2011 / 7:52

קפטן אמריקה יוצא להציל את ארצות הברית, גרין לנטרן נלחם למען שלום העולם, הדרדסים בסך הכל רוצים לברוח מגרגמל, וכולם נפגשים מסוף השבוע הזה על המסך הגדול

הדרדסים

עיבוד קולנועי לסדרת הטלוויזיה הפולחנית על היצורים הכחלחלים, שמשלב אנימציה ושחקנים בשר ודם. בסרט זה, הדרדסים לא עוברים רק למסך הגדול אלא גם לעיר הגדולה ביותר, ניו יורק, וזאת כדי להימלט מגרגמל. מובן שהארכי-נבל רודף אחריהם עד מנהטן.

בימוי: ראז'ה גונסל. משחק: ניל פטריק האריס, הנק עזריה. קולות: קייטי פרי, אנטון ילצ'ין (גרסה אנגלית), דב רייזר, איציק סיידוף (גרסה עברית) (102 דקות).

מה היה קורה לו הדרדסים היו מגיעים לישראל?

איפה ומתי רואים את "הדרדסים"?

קפטן אמריקה

הראשון מבין שתי פנטזיות הפעולה שמגיעות בסוף השבוע לבתי הקולנוע עורך לנו היכרות עם קפטן אמריקה, אחד מגיבורי-העל שיככבו בשנה הבאה ב"The Avengers", סרט הסופר-הירוז הגדול אי פעם (עוד בחבורה: איירון מן, תור ושמות גדולים נוספים).

כפי שמשתמע משמו, קפטן אמריקה הוא גיבור העל הפטריוטי מכולם: צעיר חלשלוש שהפך לסופר-חייל כדי להציל את ארצות הברית מזרועות הנאצים בזמן מלחמת העולם השנייה, ומובן שזו רק ההתחלה.

בימוי: ג'ו ג'ונסטון. משחק: כריס אוונס, טומי לי ג'ונס, הוגו וויבינג, דומיניק קופר, סטנלי טוצ'י (124 דקות).

רוצים היכרות עם ההיסטוריה של קפטן אמריקה?

איפה ומתי רואים את "קפטן אמריקה"?

גרין לנטרן

והנה סרט גיבורי-על נוסף שהגיע בסוף השבוע האחרון לבתי הקולנוע בארץ, והפעם בלי יומרות להציג את המושיע של אמריקה או לקדם הפקת ענק עתידית. במקרה זה, הגיבור הוא טייס שחצן, חתיך ועתיר תסבוכים (ריאן ריינולדס), המקבל משום מה טבעת מסתורית שמזכה אותו בכוחות מיוחדים ומאלצת אותו לצאת להגן על הגלקסיה.

בימוי: מרטין קמפבל. משחק: ריאן ריינולדס, בלייק לייבלי, פיטר סארסגרד (124 דקות).

איפה ומתי רואים את "גרין לנטרן"?

  • עוד באותו נושא:
  • הדרדסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully