וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול הקמפוס מתגייס למען מחאת הדיור

שני גורקביץ'

3.8.2011 / 7:08

תחנת הסטודנטים תמקד יום שלם של שידורים במאבקים והמחאות המתרחשים ברחבי הארץ: "מתגאים בחד צדדיות"

תחנת קול הקמפוס 106fm תקדיש את יום השידורים שלה היום (רביעי) למחאת האוהלים, ותשדר רק תוכניות הקשורות לסדר היום החברתי בארץ. תחת הכותרת "שידורי המהפכה" תשדר התחנה פאנלים מיוחדים, קולות מהמאהלים וקטעי שירה שנכתבו בהשראת האירועים האחרונים.

בין התוכניות צפוי משדר מיוחד עם שניים ממקימי המאהל בשדרות רוטשילד בתל אביב, משדר על הפערים בין נתוני ההצלחה הכלכלית של ישראל והמציאות של מעמד הביניים בארץ, תוכנית על הביטוי הפוליטי של מחאת האוהלים ותרגומו לשדות הפוליטיים בימיו בשמאל, תוכנית על מאבק ההסתדרות הרפואית, על מאבק העגלות וההורים הצעירים ועל התמודדות הסטודנטים עם המציאות הכלכלית הנוכחית.

כאמור, במשדרים ישולבו קטעי שירה שיקריאו משוררים כגון רוני סומק, מאיה בג'רנו, מתי שמואלוף, יהושע סיימון ואמירה הס החברים בקבוצות "מעיין" ו"גרילה תרבות". וכן ישודרו קטעים מתוך המחזה "אנרגיות טובות" שכתבו יונתן לוי ורועי צ'יקי ארד על סמך דיוני ועדת הכלכלה לנושא תמלוגי הגז.

תחנת הרדיו, המופעלת על ידי סטודנטים בבית הספר לתקשורת, המסלול האקדמי, המכללה למנהל, הודיעה כי ביום השידורים לא יתארחו פוליטיקאים או יועצי תקשורת. "אצלנו מבינים שאת דברי ההבל של ההנהגה ואת ניסיונות הטיוח כבר שמענו מספיק", הם אומרים. "לכן, מרכז הבמה והכבוד יינתנו לפעילים שבשטח, לאנשי המהפכה, לאלו שאת קולם מנסים להשתיק. שידורי המהפכה מתגאים בחד צדדיות ובהטיה מוחלטת לטובת הקול המוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully