וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנים לעופר עיני: אל תתערב במחאה החברתית, המחאה היא גם נגדך

2.8.2011 / 23:27

בפנייה שפורסמה בפייסבוק קוראים ארי פולמן, רני בלייר, מנשה נוי וקרן מור לעופר עיני לסור מן המאבק, בשל קרבתו לבעלי ההון

"אחרי עשרות שנים ששימש כורסא לשלטון בישראל, כל שלטון, פתאום קם עם ומתחיל ללכת. והשלטון רעד. ר-ע-ד. המלך הסתגר בבונקר. הטייקונים הצטמקו לגודלם הטבעי, עם ישראל קם וחי", כך כותבים ארי פולמן, רני בלייר, אסף פרץ, מנשה נוי, קרן מור ואלדד יניב, בגילוי דעת שהתפרסם ברשת פייסבוק, ומופנה לעופר עיני, יו"ר ההסתדרות. "בעוד המלך מזיע ושר המלחמה נמצא בוושינגטון לא ניתן לכבות את המהפכה בהפחדה והפצצה ספונטנית באירן, מה עושים?"

"מרימים טלפון לטייקונים, שיש להם ידיד, אותך, בהסתדרות החדשה", הם ממשיכים. "זוכר?ומה אתה עושה? עושה מה שאתה יודע הכי טוב לעשות, מרים טלפון אחד לחברים מהתאחדות הסטודנטים של מפלגת העבודה והופ – המהפכה הצעירה הופכת אנכרוניסטית כמוך ועוברת מהאוהלים האפורים לחדרי המשא-ומתן הממוזגים".

עופר עיני במסיבת עיתונאים על מחאת הדיור, יולי 2011. שי אוקנין
" לא לתיווך שלך ייחלנו, לא לדילים בשקל וחצי, ובמקרה הזה גם לא לתפישת עולמך, סור מהדרך עופר, תן לנו תקווה." עופר עיני/שי אוקנין

היוצרים מציינים כי התערבותו של עיני במאבק תביא את קצו, באופן דומה למאבקי העובדים הסוציאליים והרופאים וטוענים "הכיבוי הצופי הזה שאתה מנסה לעשות למהפכה החברתית הכי חשובה שהתחוללה פה בעשרות השנים האחרונות הוא על אחריותך, לדורות".

"זו לא המהפכה שלך עופר, זאת מהפכה נגד שיטה, שיטה שאתה שייך לה, המהפכה הזאת היא גם נגדך. היא גם נגדך... במהפכה הזאת בעל הבית הוא אנחנו, העם, לא אתה. אנא ממך גלה בגרות, חדשנות ואחריות ופנה את הדרך, לפני שהחושך ירד ולא נמצא את סופה" מוסיפים ומסכמים החותמים. "אם יש עוד נשמה בלבך, אנא הבן, זה לא תפקידך, לא לתיווך שלך ייחלנו, לא לדילים בשקל וחצי, ובמקרה הזה גם לא לתפישת עולמך, סור מהדרך עופר, תן לנו תקווה. הבס את עם ישראל והפרחים מביבי והטייקונים, יהיו לך".

עיני מגביר המעורבות: ההסתדרות תקיים עצרת מחאה

רני בלייר במאהל המחאה: "זה הבית של כולנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully