וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל פיק.ניק 2011: מסיבת הכנה להופעה של ג'יינז אדיקשן

אביחי פרטוק ונועם כמיאל

4.8.2011 / 10:38

לרגל מסיבת ההכנה להגעתם של ג'יינז אדיקשן להופעה בישראל, ראשי הליין C.U.N.T רקחו עבורכם את המיקסטייפ המושלם להרמת הידיים

חלק א': תפסו אותי גונב

ג'יינז אדיקשן. Kevin Winter, GettyImages
כולם פה התחילו מהם. ג'יינז אדיקשן בהופעה/GettyImages, Kevin Winter

The Gossip - Standing in the way of Control

בהתאם להתרחשויות ולהלך הרוח במדינה, אחד משירי המחאה היפים והחשובים של השנים האחרונות, ואחד מלהיטי הק.א.נ.ט הגדולים המלווה אותנו מתחילת דרכנו ב- 2006.

Janes Addiction - Stop

חצי מהלהקות שאנחנו מנגנים בק.א.נ.ט הושפעו מלהקות שהושפעו מג'יינז אדיקשן, אחת הלהקות החשובות של הז'אנר והסיבה שלשמה התכנסנו. זה הסינגל האהוב עלינו והשיר שפותח את יצירת המופת שלהם, האלבום "Ritual de lo Habitual".

?Jet - Are You Gonna Be My Girl

ג'ט האוסטרלים יושבים אצלנו בקייס בין ארקטיק מאנקיז הבריטים וסטרוקס האמריקאים תחת הכותרת של פרופר רוקנרול. השיר הזה תמיד מרים את הרחבה, ולא, לא אכפת לנו שהוא גנב את כל הבייסליין שלו מ -A Town Called" Malice" של The Jam או "Lust For Life" של איגי פופ.

חלק ב':

ג'רוויס קוקר מלהקת פאלפ. Dave J Hogan, GettyImages
מתי הם מגיעים?/GettyImages, Dave J Hogan

Pulp - Babies

בנציגות הבריט פופ בחרנו את פאלפ, באחת הקלאסיקות הישנות והנפלאות שלהם, ומילה לשוקי וייס, מפיק פסטיבל פיק.ניק: הם בסיבוב איחוד ברחבי העולם, תעשה איזה טלפון למישהו.


%Sonic Youth – 100

לא רק ג'יינז אדיקשן יושבים בכס המלכות של הלהקות המשפיעות ביותר בהיסטוריה של הרוק, גם סוניק יות' הם הלחם והמים של הליין ואנחנו אוהבים אותם עד כאב.

The Smiths - Sweet & Tender Hooligan

כשאתה מנגן כל מסיבה סמיתס כל כך הרבה שנים לפעמים השירים הפחות צפויים שלהם הופכים ללהיטים הכי גדולים של הליין, לא יאומן כמה כיף לרקוד את השיר הזה.

Metronomy - A thing for me

גם לאינדיטרוניקה יש לנו סקשן מכובד בקייס, בין Hot Chip ו- Ladytron הוותיקים ל- Two Door Cinema Club הטריים יושבים Metronomy הנפלאים שאמנם הוציאו אלבום חדש ומעולה השנה, אבל הקטע הזה שלהם מ- 2008 הוא עדיין השיר שהכי קרוב ללב ולרגליים שלנו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חלק ג': דייט עם הלילה

טום סמית, סולן להקת האדיטורז. Gareth Cattermole, GettyImages
טום סמית, סולן להקת האדיטורז/GettyImages, Gareth Cattermole

סדרני הדשא – "הקדרים באים"


במחלקה העברית המנעד הלא רחב של רוק לרחבת הריקודים נע בין פורטיסחרופים אקסצנטריים דרך קוואמי לערן צור, אבל לאלבום אחד יש לנו פינה חמה והוא האלבום היחיד של סדרני הדשא אי שם מאמצע הניינטיז. פרטוק אף מרחיק לכת וטוען שזה האלבום הטוב ביותר שיצא אי פעם בארץ.

Editors – Munich

כמעט כל שנה בעשור האחרון קמה להקה שהעיתונות הגדירה בתור "הג'וי דיויז'ן החדשים" החדשים אבל מעט מהן שרדו את מבחן הזמן ואדיטורז כמו שהוכיחו בהופעה שלהם בארץ בפסטיבל פיק.ניק שעבר כאן כדי להישאר.

Yeah Yeah Yeahs - Date with a night

לא יאומן כמה להיטים היה יה יה'ז סיפקו לנו לאורך השנים משלושת האלבומים שלהם. לכן, כדי לסגור את פלייליסט הזה בחרנו את מחולל הרחבה הגדול שלהם מהאלבום הראשון, להשאיר אתכם עם חשק גם לבוא לרקוד איתנו יום שישי בלבונטין 7. נתראה על הרחבה, ובהופעה.

מסיבת C.U.N.T החודשית תיערך ביום שישי בחצות במועדון לבונטין 7. ג'יינז אדיקשן יופיעו בישראל ב-1 בספטמבר כחלק מפסטיבל פיק.ניק 2011.

פסטיבל פיק.ניק 2011 - כל הפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully