וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הצגות ילדים יערך החודש בבית לסין

שני גורקביץ'

3.8.2011 / 19:01

"המלאך", "הקוסם מארץ עוץ", "משחק ילדים" ו"על ניסים ונפלאות" יעלו יום אחר יום בתיאטרון במהלך אוגוסט

תיאטרון בית לסין יערוך החודש פסטיבל הצגות איכות לילדים. במסגרת הפסטיבל שייערך ב-17-20 באוגוסט יעלו יום אחר יום "המלאך", "הקוסם מארץ עוץ", "משחק ילדים" ו"על ניסים ונפלאות".

"המלאך" היא הפקה משותפת של בית לסין ותיאטרון המדיטק בחולון על פי סיפור של אפרים סידון ובבימויה של ציפי פינס. מדובר קומדיה מוזיקלית לילדים בני חמש ומעלה על מלאכים ובני אדם, תמימות וצביעות, אהבה ותככים, ידידות וחנופה. ומשתתפים בה: אור אילן, דניאל אפרת, ידידיה ויטל, אופיר וייל, הילה זיתון, רויטל זלצמן, שחר ישי, יניב לוי וגיא מסיקה.

הפסטיבל מציג מחזמר נוסף של אפרים סידון, "משחק ילדים", אותו ביים גלעד קמחי. המחזה עוקב אחר מיכאל שמגיעה לשכונה חדשה ומנסה להתקבל לחבורת המגניבים, שמצדם מעמידים תנאים לקבלתה, והיא נאלצת להוכיח כי היא ראויה. ההפקה של בית לסין מיועדת לבני חמש ומעלה ומשתתפים בה: דניאל אפרת, דיקלה הדר, ידידיה ויטל, הילה זיתון, רויטל זלצמן, שחר ישי ויניב לוי.

את העיבוד החדש ל"הקוסם מארץ עוץ", של פרנק באום עשו דניאל אפרת וגלעד קמחי שגם ביים גלעד קמחי. גם כאן מדובר בהפקה משותפת של בית ליסין והמדיטק המיועדת לגילאי ארבע ומעלה ומשתתפים בה: אילנית גרשון, ידידיה ויטל, דקלה הדר, רויטל זלצמן, הילה זיתון, יניב לוי, חייקה מלכה, עוז ניסן ויעקב תמרי.

הפקת "על נסים ונפלאות", של תיאטרון ארצי לילדים ולנוער מתארחת בפסטיבל. מדובר במחזה שכתבה שירילי דשא בהשראת ספרה של לאה גולדברג, ומשלב את שירי הילדים שלה. הוא מתרחש בקיץ תל אביבי, בחצר ביתה של הסופרת והמשוררת גולדברג בה משחקים ילדי רחוב ארנון. משתתפים: אורנה כץ, אהוד כהן הרמתי, פיודור מקרוב, שחר ישי, גיא רוזן ואדווה פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully