וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדג נחש במחאת האוהלים: "אסור לוותר לנבלות"

שני גורקביץ'

7.8.2011 / 17:21

הרכב ההיפ הופ הגיע למאהל בשדרות רוטשילד כדי לתמוך במוחים, לאחל להם "אינשאללה ננצח במאבק הזה" וגם לעקוץ את מרגול

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: טל רזניק)

"נראה לי שזה מזיז לאנשים את התחת", כך אמר היום (ראשון) שאנן סטריט בביקור של הדג נחש במאהל המחאה בשדרות רוטשילד. דבריו הגיעו בסיום השיר "אני מאמין", לקול תרועות הקהל שנאסף. הלהקה הגיעה לביקור נוסף במאהלים בתל אביב לאחר לא מעט רעשי רקע, בהם האשמותיה של שיר נוסצקי, מראשי המאבק, כי הדג נחש סירבו להופיע בעצרת הראשונה מתוך השלוש שנערכו והלהקה השיבה בהתקפה חריפה משלה. אמש הופיעו חברי הדג נחש על הבמה בעצרת המחאה בירושלים.

רגעים ספורים לאחר שהחלו הדג נחש לנגן נאסף סביבם קהל רב, שבשל השעה הורכב רובו ככולו מאמהות עם תינוקות וילדים בחופשה. "אינשאללה ננצח את המאבק הזה ותהיה לנו מדינה נורמלית לגור בה, לחיות בה ולמות בה", אמר שאנן סטריט במהלך המופע המאולתר שערכה הלהקה באוהל אליו נכנסו לאחר סיור במורד השדרה. "אבל עד אז, אסור לוותר לנבלות".

לפני כן התבדח סטריט על חשבונה של מרגול, שיצאה בפומבי נגד האירועים כשאמר "טוב, נגמרו לנו שירי המחאה. אולי נעשה איזה שיר של מרגול. דווקא יש לה שירים טובים". אבל הקהל ביקש עוד שירים של הדג נחש, וכך המשיכה הלהקה וביצעה חמישה שירים.

אחר כך המשיכו הדג נחש למאהלים ברחוב לוינסקי בתל אביב שם אמרו ליושביהם כי הם גאים בהם ועליהם להמשיך. בערב הם צפויים להגיע גם לעיר מוצאם, ירושלים. בביקורם ברוטשילד ביצעה הלהקה שיר חדש שנוצר בימים אלו בעקבות המחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully