וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ט"ו באב 2011: שירי סקס מושלמים

15.8.2011 / 7:40

ט"ו באב שוב בפתח - נשאיר את הרומנטיקה לכם, וואלה! תרבות תספק לכם את פסקול הסקס: לפני, תוך כדי, אחרי וכמובן - מה ממש אסור להשמיע

לפני

ברי סחרוף. דניאל יוסופוב,
כשברי שר נהיה לנו חמים בכל הגוף. ברי סחרוף/דניאל יוסופוב

מאייר הות'ורן - "Maybe so, Maybe No"

כי מוטאון זה קצת שחוק ואין אף בחורה שיכולה להגיד לא למאייר הות'ורן. מקסימום אולי, וגם זה – עד שהשיר הזה יעלה ברקע.

אינטרפול - "Obstacle 2"

"חברים לא מבזבזים יין כשיש מילים למכור", אולי אלכוהול הוא מה שסולן אינטרפול, פול בנקס, היה זקוק לו בשביל הכנות הצרופה שמרכיבה את מילות השיר "אובסטקל 2". וכנות מחרמנת בנות. כנות מהסוג החיובי כמובן, המפתה, הנזקק, המחמיא. בנקס אומר לידידה שלו בדיוק כמה הוא צריך אותה, כמה היא צריכה להאמין בעצמה, כמה זמן לקח לו למצוא אותה ומה בדיוק הוא הולך לעשות לה עכשיו שהוא הבין מה יש לו בידיים. פול בנקס הוא כוכב רוק, הוא משורר והוא ידוע כמי שהחזיק מערכות יחסים ארוכות עם הדוגמניות היפות בעולם. אז תאמינו לו ותזרמו איתו - הוא כבר ידאג לשאר.

דונה סאמר - "Love to Love You Baby"

שיר סקסי באמת הוא כזה שגורם לך להזיז את האגן בלי שליטה ולהסמיק קלות אפילו הייתם באמצע קניות לא סקסיות בעליל בסופר. האנחות וההתנשפויות הקטנות של דונה סאמר הן כאלו שיגרמו לדם לזרום בדיוק למקומות הנכונים, לשפתיים להשתרבב מעצמן, ולאצבעות ללכת במקומכם. בעצם כל מה שנשאר לכם לעשות עכשיו זה רק לא לדפוק את האווירה והטיימינג שדונה סאמר (וחבורת הגברים בטייטצים הדוקים מדי במפשעה שמתפתלים מאחוריה) הצליחה להנדס בדיוק עבור הרגע - שבו זה להיות, או לחתוך בתירוץ שיש לכם ישיבה חשובה על הבוקר.

ברי סחרוף - "הזיות"

למרות שבסופו של דבר, השיר מדבר על סיטואציה שלא קיימת, הגאונות של "הזיות" הוא בכך שכשסחרוף מזכיר שפתיים בשיר אתה חושב על אנג'לינה ג'ולי וכשהוא עוסק בשדיים זה מגיע עד לבלייק לייבלי. כל תו ב"הזיות" כל כך מוחשי ובתוך הפסיכדליה הכבדה שלו ממילא המציאות והדמיון מתערבבים לתחושה אחת מזיעה ומלוכלכת שבסופה, בניגוד לסחרוף, עולים על הגל. או-הו כמה שעולים על הגל.

בזמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תודה, כבר פרקתי במשרד. מיכל אמדורסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלאק רבל מוטורסייקל קלאב -"Aint No Easy Way"

נכון שלעשות אהבה זה כיף. זה מקסים, זה אדיר ובואו נודה באמת - כולנו חושקים בזה. אבל בניגוד לתשוקה, אהבה היא מצרך נדיר ועד שהיא תגיע יש לנו תאוות לספק, ושותפים לזה - לפחות ללילה אחד - הרבה יותר קל למצוא. אז אתם עולים למעלה, ונכנסים הביתה ומתחילים לדבר ולדבר ולדבר ולדבר עד שמישהו כבר יחליט לשים לזה סוף ולעשות את הצעד המתבקש. אבל למה לא לחתוך את כל הבולשיט ישר בהתחלה? אם יש לכם כוונה אחת ואת הביצים ללכת בעקבותיה בלי סטיות, היללה שמספק הטריו שלמדו לנגן על מפוחית קאנטרי וגיטרה מברזל, היא בדיוק הפסקול לרכיבה הקרובה. אבל תזכרו לא להתאהב, כי משם אין דרך קלה החוצה.

רפאל סאדיק - "Oh Girl"

קודם כל ולפני הכל זה המקצב. החוט הדקיק הזה שארוג לכל אורכו של השיר וכולו תנועה של גוף בגוף, באיטיות התחלתית, של רגע לפני התאוצה העיוורת אל השיא. אחר כך זה הטקסט על האישה. ה-אישה. זאת שכתבו עליה את כל השירים והשיקו בשמה אלפי ספינות, זו שגורמת לדם לבעבע בתוך העורקים. ויש גם את רפאל סאדיק שטובל את כל העסק בקרמל רותח. ואולי זו המנטרה שחוזרת על עצמה
"oh girl" שנשמעת כמו גניחה סופר רלבנטית. כך או כך מדובר בשיר שכולו סקס מיוזע של לילה באמצע הקיץ.

טי.וי און דה רדיו - "Dreams"

אומרים ש-"Once you go black, you can never come back" וזה בעיקר נכון בנוכחות של טי.וי און דה רדיו ושל השיר הזה ספציפית (מתוך אלבום הבכורה של הלהקה) כשהאורות כבויים. זה מתחיל בביט של התופים נמשך בכניסה המפוארת של הגיטרות, מתעצם בגרוב שבין מרווין גיי לפרינס בשירה, מגיע לשיא בסי-פארט ונגמר, בדיוק בזמן ובחיתוך שמשאיר אתכם עם השאלה, כמו בכל סקס טוב – מתי שוב?

מיכל אמדורסקי - "חייל שלי"

דומה שלא היה, לפחות בארץ, משהו שמיסד את המין הזמין, הזנותי, הנאלח והמיוזע כמו "חייל שלי" של מיכל אמדורסקי. זה לא שלפני שנות התשעים היו חסרים זיונים במועדונים או מציצות בתאי שירותים של בארים אפלים, אבל לפחות מפרספקטיבה גברית צעירה וחרמנית, הקול השרמוטי נטול הגבולות, מתובל בגניחות רקע סוג ז', נתן את התחושה שהמין נמצא פה בכל מקום, צריך רק להתכופף ולהרים מהרצפה (או פשוט לעשות את זה על הרצפה). זה היה שיר מגעיל, דביק ומלא דימויים זולים ולא פחות חשוב, זה היה שיר נפלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אחרי

בלוק פארטי. GettyImages
אחרי שעשיתם את כל הבלוק והיה לכם טוב. בלוק פארטי/GettyImages

שילה ניקולס - "Fallen For You"

בזמן שאת אוספת את הנעליים הגבוהות מדי שלך, מקווה שלא לשכוח שום דבר חשוב בבית הזר, ומנסה להתאפס על איפה בדיוק במרחב את נמצאת ומתחילה בצעדת הבושה הביתה, את לוחצת על האמ. פי. והשיר הזה נכנס. גם אם לא בדיוק התאהבת, ועוד לא ממש נשבר לך הלב, עולות לך דמעות לא רצוניות בעיניים – הגבר הזה לא יכתוב לך שיר, לעזאזל הוא לא יודע את שם המשפחה שלך, סביר שאפילו בשביל להיזכר בשם שלך הוא יצטרך לכווץ את העיניים, ואז יפטור את הניסיון בתנועת יד עייפה. בזמן שאת עושה את הצעדה הנבוכה הביתה, את יכולה לדמיין שאת בסרט רומנטי, שזו רק הסצנה העצובה שלפני הסוף הטוב, ושממש עוד מעט יגיע זה שירצה לכתוב את השיר שלו דווקא עלייך.

מיי מורנינג ג'אקט - "Touch Me I'm Gonna Scream pt. 2"

כי גם אחרי השיא, האדרנלין צריך לזרום לסיבוב נוסף.

בלוק פארטי - "Sunday"

אם היה לכם טוב או אם אתם עדיין בהנגאובר, נסו את השיר הזה ודמיינו כאילו אתם בלונדון, או בברלין, ובחוץ יש צהריים מעוננים קלות. כאילו לא חם, וכשתרדו למטה כולם יהיו רגועים ומנומסים ויחכו בתור ונושא השיחה העיקרי יהיה מזג האוויר. או המלכה. מזעזע מה שהיא לבשה בחתונה הא?

בשום פנים ואופן לא

לילי אלן. GettyImages
לא טוב לך? אף אחד לא קשר אותך למיטה. לילי אלן/GettyImages

לילי אלן - "Not Fair"

שיר מעולה? ברור; קצב הולם? ברור וברור; אבל אם לא טוב לך, את יכולה לקום וללכת. המונית עלינו.

"יציאת חירום" - נהדרת" (המוכר בכינויו "תני לי לראות אותך מתפשטת מולי")

אפשר לומר שאם הגעתם עד לשלב שבו הבחור או הבחורה שמים את השיר הזה במהלך סקס – מגיע לכם.

פוליאנה פרנק - "זיוה"

הדבר האחרון שאת רוצה לחשוב עליו כשאת מורידה למישהו את המכנסיים הן ההשלכות המעשיות של האקט. תיקון, הדבר האחרון שאת רוצה לחשוב עליו תמיד, בכל מקום ובכל מצב, הן מחלות מין. לא כל שכן כאלו שמגיעות צמודות לסופרלטיבים בינוניים על ביצועיה של בחורה שנראית כמו עכברוש. החזה שלה אולי משגע אבל השם שלה מבחיל, ובחילה זה ממש לא סקסי. אז אלא אם אתם רוצים לסיים את הלילה לבד, כדאי שתרחיקו את פוליאנה פרנק והזיבה שלה מהסטריאו בחדר המיטות.

סרג' גינזבורג וג'יין בירקין - "Je T'aime"

כי עדיף לצפות בפורנו מאשר לשכב עם קלישאה.

עוד הצעות לשירי סקס? ספרו לנו בפייסבוק

השתתפו בהכנת הכתבה: שני גורקביץ', לילך וולך, הדר טורוביץ', דוד רוזנטל, עינב שיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully