וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחובסקי על פרשת מרגול: "תחושה שהעסק ייגמר אחרת משהתחיל"

שני גורקביץ'

16.8.2011 / 14:11

"אני רוצה להזכיר לכם שבמדינת ישראל כל אדם הוא חף מפשע עד שהוכח אחרת", אמר שותפה של צנעני להגשת התוכנית בערוץ 24

יח"צ - חד פעמי

אלירז שדה הצטרף היום (שלישי) לגל אוחובסקי בהגשת תוכנית הצהריים "גל ומרגול" בערוץ 24. שדה הוקפץ לאולפן כדי להחליף את מרגלית צנעני שנעצרה הבוקר על ידי בלשי היחידה הארצית לחקירת פשעים חמורים, בחשד שהסתייעה באנשיו של העבריין אמיר מולנר כדי להשיב כספים מאמרגן ידוע.

"גם אני שמעתי את כל הפרטים היום ברדיו, אין לי מושג ולא דיברתי עם מרגול הבוקר, ואני מקווה לדבר איתה בהמשך", כך פתח אוחובסקי את התוכנית בערוץ 24. "אני רוצה להזכיר לכם שבמדינת ישראל כל אדם הוא חף מפשע עד שהוכח אחרת. ויש לי תחושה שהעסק הזה ייגמר אחרת ממה שהוא התחיל. אני מאוד אוהב את מרגול ומחזק את ידיה מקווה שזה יסתיים במהירות", הוסיף אוחובסקי, שנחשב לחבר קרוב של צנעני עוד מימיהם כשופטים בתוכנית "כוכב נולד".

אוחובסקי הוסיף כי ביקש משדה להצטרף אליו בהגשת התוכנית "כדי שלא אדבר לעצמי. ננסה לנהל את הדברים כרגיל", אמר. לפני השידור, אוחובסקי הגיב גם בווידאו של וואלה! סלבס.

הבוקר פשטה המשטרה גם על בתי כמה מאנשיו של מולנר באזור תל אביב, וביצעה גל מעצרים. עד כה נעצרו ארבעה חשודים במעשה. עוד דווח כי גם בנה של צנעני, אסף, נעצר בחשד למעורבות במעשים, ובגלי צה"ל דווח כי גם שדרן הרדיו המוכר ירון אילן מעורב בפרשה. עם זאת, אילן עצמו אמר כי הוא לא מכיר את האירוע - וכי מעולם לא תושאל או נחקר בעניין זה.

לפני מספר ימים הגיעה צנעני לניחום אבלים בביתו של אחד מחייליו של מולנר, שנהרג בתאונת דרכים. הזמרת הגיעה עם אדם נוסף, שאת שמו לא ניתן לפרסם, אל בית האבלים בבית שמש, ואמרה כי אותו אדם שנהרג "עזר לה וסייע לה בתקופות מאוד קשות". אנשים ששמעו אותה באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully