וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "בוקר טוב, אדון פילדמן", "מורה רעה" ועוד

25.8.2011 / 7:27

"בוקר טוב, אדון פידלמן" המדובר עולה סוף סוף לאקרנים, "מלך האריות" חוזר לשם, קמרון דיאז חוגגת ב"מורה רעה" את תחילת שנת הלימודים, ויש גם סרט שואה צרפתי

בוקר טוב, אדון פידלמן

לאחר שקטף פרסים בפסטיבלים של סאנדנס, קרלובי וארי וגם של ירושלים וכן קצר מועמדויות רבות לפרסי אופיר, מגיעה סוף כל סוף הסרט הישראלי המדובר "בוקר טוב, אדון פידלמן" לבתי הקולנוע. בדומה לסרט הישראלי שמסתמן כמתחרה העיקרי שלו על האוסקר המקומי, "הערת שוליים", גם דרמה זו עוסקת ביחסים מעורערים בין בעל מקצוע ושארי בשרו - במקרה זה, מדובר ברסטורטור של רהיטים ישנים (ששון גבאי), שמיטיב אולי לשפץ דברים העשויים מעץ, אבל מתקשה לשקם את יחסיו עם צאצאו המנוכר (נבו קמחי). דווקא הופעתו של צעיר מסתורי (הנרי דוד) שמשמש לו מעין בן חלופי, מאפשרת לו לנסות לבנות מחדש את מערכת יחסיו עם בנו האמיתי.

בימוי: יוסי מדמוני. שחקנים: ששון גבאי, הנרי דוד, נבו קמחי, שרה אדלר, רותי בורנשטיין (105 דקות).

נבו קמחי, מכוכבי "בוקר טוב, אדון פידלמן" בראיון לוואלה! תרבות

איפה ומתי רואים את "בוקר טוב, אדון פידלמן"?

מורה רעה

שבוע לפני פתיחת שנת הלימודים מגיעה למסכי הקולנוע בישראל קומדיה המציגה את המורה הגרועה ביותר שאפשר להעלות על הדעת (קמרון דיאז). היא אינה נוקפת אצבע במהלך השיעורים, מנבלת את הפה בכיתה, מעשנת מריחואנה במתחם בית הספר ובאופן כללי בזה לכל הערכים של מערכת החינוך. אבל ברגע שהיא פוגשת במסדרון מורה חדש, חתיך, עשיר וגם מרובע (ג'סטיין טימברלייק), מחלחלת בה ההבנה שאולי כדאי לה להתחיל לשנות את התנהגותה.

בימוי: ג'ייק קסדן. שחקנים: קמרון דיאז, ג'ייסון סיגל, ג'סטין טימברלייק (92 דקות).

איפה ומתי רואים את "מורה רעה"?

מלך האריות: תלת ממד

קצת יותר מחצי יובל לאחר צאתו, זוכה "מלך האריות" לגרסה בתלת מימד, ולפני שהיא יוצאת בדי.וי.די, החליטו אולפני דיסני לשגר אותה לבתי הקולנוע במשך שבוע אחד בלבד, רגע לפני שנגמר הקיץ. מובן שהמימד הנוסף לא שינה דבר בעלילה המקורית, העוסקת כזכור בלביא שיוצא למסע כדי להשיב לעצמו את הכתר שהיה ראוי לו, ולהפוך מגור מפוחד למלך האריות.

בימוי: רוב מינקוף. קולות: מתיו ברודריק, ג'יימס ארל ג'ונס, ג'רמי איירונס (גרסה מקורית). שפרירה זכאי, תומר שרון, אבי פניני (גרסה מדובבת). (89 דקות)

רוב מינקוף, במאי "מלך האריות" מדבר עם וואלה! תרבות

איפה ומתי רואים את "מלך האריות: תלת מימד"?

המפתח של שרה

דרמת שואה צרפתית, שנרשמה כסרט הצרפתי המצליח אי פעם בהולנד, וזאת אולי מפני שהסיפור שלה מזכיר מעט את זה של אנה פרנק. בהתאם לכך, הסרט עוקב אחר עיתונאית בת זמננו (קריסטין סקוט-תומאס) החושפת אט-אט מה התרחש בדירה שהייתה שייכת למשפחתה בזמן מלחמת העולם השנייה, ומובן שזו לא תגלית פשוטה.

בימוי: ז'יל פקה-ברנר. משחק: קריסטין סקוט-תומאס, נילס ארסטרופ, איידן קווין (111 דקות).

איפה ומתי רואים את "המפתח של שרה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully