וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא-24/7: מי תשים ידיים על גב ראשונה?

22.8.2011 / 7:11

הבנים סונג'רו במשימת "פנקס הקטן", והבנות יצאו לספיד דייט עם גב שבודק אופציות, חוץ מאת אתי שלנצח תישאר הסחבק. בלוג "הדור הבא"

אז מה היה לנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא, מותר כבר לבכות? בן וליהי מתוך "הדור הבא - 24/7"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הדור הבא-24/7": שידורים חיים מסביב לשעון רק בוואלה!


הלם. רק נכנסה פשטידת הפשטי-גב לווילה וכבר היסודות רטטו, והראשונים לקרוס היו מר וגברת וואט דה פאק כולל מע"מ, ליהי ובן. הייתם מאמינים. "הו, אני מרגישה לפתע משהו כלפי הבחור-החדש-החתיך-ועם-המיליון-שקל, כמה מוזר!" נשפה ליהי מבעד לתחרת לבוש הגבירה שלה, "אך מה אעשה, אני לא יכולה להיות איתו, אני עם בן! כלומר, נכון? אני עדיין איתך, בן? או ללכת? אפשר ללכת, כאילו? אני עומדת עכשיו בפתח דלת היציאה. לזוז עוד קצת החוצה? ועכשיו? ועכשיו? להוציא עוד רגל?"

"בסדר, בסדר צאי כבר!" שאג בן, וליהי פרצה בבכי. היא הרי כל כך אהבה אותו ועכשיו הוא מנפנף אותה. נורא קשה לה לא לראות אותו עכשיו, במיוחד תוך כדי ריצה מטורפת אל המרחקים בדילוגי שמחה חופשיים. בדרך אל צלוחית הפשטיגב שבסוף האופק.

לא שמחכה לה שם מישהו. בן אמנם ניסה למכור הלאה את הסחורה שלו ("ליהי ממש תתאים לך!" התעקש מול גב) אבל גב כבר אכל צהריים ולא היה מעוניין. עכשיו היא קצת נטושה ואולי מתחרטת, אך תמשיך לרוץ אל עבר הגב שבאופק, ליתר ביטחון; זמן מסך זה זמן מסך. גם קרן רצה לצידה. מי מהן תגיע אליו ראשונה? ובכן, תלוי למי אתי תשים רגל באמצע הריצה.

שלוש הערות לסדר

הדור הבא 24/7 יום 54 קרן. הדור הבא 24/7
טיפ לדרך - ניג'וס זו אינה תכונה שמושכת גברים. קרן מתוך "הדור הבא - 24/7"/הדור הבא 24/7

1. קרן ואיתן נפרדו לנצח, אחרי ששוב קרן התלוננה ש"לא נתת לי הזדמנות להיפתח, אם היית מבלה רק איתי ולומד לעומק, היית זוכה להכיר את קרן האמיתית". כאילו צריך לעשות עליה דוקטורט כדי לפטפט איתה על תחביבים. את גרה איתו בבית כבר חודשיים, יצאתם לדייטים, שוחחתם בלילות – אז אם עדיין לא נפתחת זו כבר בעיה שלך. אנשים בעולם האמיתי מקבלים הרבה פחות הזדמנויות להרשים את הצד השני בחצי דייט בבית קפה. חודשיים לא הספיקו לך? ביוש. תני לדניאל לדהור קדימה בסילון של אש, ולאיתן לרתום את עצמו אליה במרכבת השמש שלו. ושימסרו ד"ש לאושר בשם כולנו.

2. אחת אחת נכנסו הבנות לספיד-דייט עם גב, שכלל משום מה סנוקר והדבקת קרטונים על משהו. כמו תמיד בדייטים. הפשטיגב הוא ג'נטלמן אמיתי, רחוק (בינתיים) מגוש האגרסיות המאצ'ואיסטי של "הישרדות", והוא נותן צ'אנס לכל הבנות הפנויות. "אז מה, אתי", הוא אומר לה בשרמנטיות כשהיא נכנסת לדייט, "עם מי מהבנות נראה לך שאני הכי אתחבר?"

לא ייאמן. קודם איתן, אחר כך בן, ואז כל היקום: אף אחד לא מחשיב את אתי כאופציה רומנטית. כולם רק מצ'פחים אותה באפלטוניות ושואגים "אז מי לדעתך הכי תתאים לי, חבריקו?" ושולחים אותה להעביר בשבילם מכתב אהבה עם נצנצים למישהי אחרת. ואתי כבר מחליקה לתפקיד החבר בטבעיות, ללא ציפיות. לכודה לנצח בסיחבוק קבוצתי.


3. משימת "פנקס הקטן". הבנות מתעטפות שמלות כמו של לייזה דוליטל, הבנים מתהדרים בשפמים כמו של אתי. רומנטיקה של פעם: הבנות הן גבירות, הבנים הם סנג'רים, ממש כמו בשיר החביב "פנקס הקטן". רק שפנקס שבשיר רצח בנאדם והוצא להורג בכיסא החשמלי. בקרוב אצלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הציטוטים

הדור הבא 24/7 יום 52 ליהי גב. הדור הבא 24/7
אז מה אתה אומר? אנחנו מאוהבים כבר? ליהי וגב מתוך "הדור הבא - 24/7"/הדור הבא 24/7

(לליהי) "את מבולבלת? אז תשחררי אותי" (בן סוף סוף מוצא את אשכיו, כמו תמיד במגרה של המפתחות)

"נו, אז מה? תשאל שאלות! צריך להזרים את השיחה!" (ליהי וגב בדייט קסום)

"הלב מבואס" (בן מפייט)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully