וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעת הפנים של מארק רונסון: מיוחד

24.8.2011 / 11:13

מארק רונסון שמגיע לישראל הוא לא רק זמר, לא רק מפיק, ולא רק די. ג'יי - בכל לחיצה תוכלו לגלות עוד על הפנים השונות שלו: מיוחד

לחצו על כל אחד מהפנים השונות של מארק רונסון כדי לגלות על צדדיו האחרים. כתיבה: עינב שיף, שני גורקביץ', לירוי שופן. עיצוב: דורון שיינר

מארק רונסון הוא כבר שם כל כך חזק שמספיק רק לשמוע אותו כדי ולהבין שלא משנה מה יהיה המשך המשפט, מדובר במשהו טוב. זה לא מיוחד לכשעצמו, כמו בכל תחום, גם עולם הפופ בנוי על מותגים חזקים, אבל רונסון הצליח היכן שרבים אחרים ניסו וכשלו – בגיוון.

כיום, רונסון הוא מבין היוצרים הבודדים בעולם ששמם הוא תו תקן בתחומים שאמנם משיקים זה לזה, אבל מצריכים כל אחת התמחות לכשעצמה. לרונסון יש הכל – הוא די ג'יי מחונן, מפיק מוזיקלי בחסד, אייקון אופנה בהתהוות וגם פרונט-מן משובח ואהוב.

מחר (25 באוגוסט, גני התערוכה בתל אביב), הקהל הישראלי יזכה לפגוש את הצד האחרון של רונסון, במסגרת סיבוב ההופעות המוצלח של "Record Collection", אלבומו השמח שהוציא אותו סופית מעולם הקאברים של "Version", האלבום הקודם.

בדרך להופעה, בה יתארחו לא מעט אנשים בהם גם בוי ג'ורג', לא כדאי לשכוח גם את העולמות האחרים שרונסון נגע בהם עם יד הזהב שלו. כשחשבנו במערכת וואלה! תרבות מה תהיה הדרך היצירתית להציג את רונסון וצדדיו השונים קשה היה שלא לחשוב על הומאז' לאנדי וורהול ומרילין מונרו שלו. ואגב - ברור ששניהם, מונרו ובטח שוורהול, היו מנסים להכניס אותו למיטה.

מארק רונסון בישראל - ספיישל בוואלה! Music

מארק רונסון בישראל - פרטי ההופעה

מארק רונסון לא מבריז ומוסר ד"ש לישראלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully