וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקפור: "האלבום הבא של נינט נשמע טוב מאוד"

עינב שיף

24.8.2011 / 7:22

רוקפור חוזרת לארץ להופעות וברוך בן יצחק מהלהקה מספר על חוויות מהאולפן בליברפול עם טייב וגם על ההתאהבות המחודשת במאיר בנאי

"אני לא אובייקטיבי" זו המנטרה של ברוך בן יצחק מרוקפור באחת השאלות היותר מסקרנות כיום במוזיקה הישראלית – איך נשמעים החומרים החדשים של נינט טייב, שנמצאת כרגע בליברפול בהקלטות אלבומה החדש. בן יצחק וחברו ללהקה, מרק לזר, שעבדו איתה גם על אלבומה הקודם "קומוניקטיבי", היו חלק חשוב גם מההקלטות הנוכחיות והפעם הם אפילו מרוצים עוד יותר: "זה באמת נשמע טוב", הוא אומר. "באיזשהו מקום באמצע העבודה שמענו את השירים וחשבנו 'וואו, זה באמת נשמע טוב'. היה גם מאוד כיף לעבוד עם המפיק מייק קרוסי (ארקטיק מאנקיז, Foals ועוד הרכבים אנגלים מצוינים) וראינו את ההתלהבות גם אצלו".

איך זה ביחס ל"קומוניקטיבי"?

"מאוד שונה. בעצם אני לא משווה בין שני האלבומים כי בשבילי ההתפתחות של נינט מאוד מובנית ואני ידעתי כבר שדברים יילכו למקומות אחרים".

גם יצא לכם להיקלע לזמן המהומות במדינה.

"המצחיק הוא שברחובות כמעט ולא ראינו כלום חוץ מכמה שוטרים ועסקים שהיינו רגילים לראות שפתוחים בלילה. רק כשראינו את זה בטלוויזיה זה פתאום נראה מפחיד ומאיים. אולי זו הסיבה שכבר עשר שנים אין לי טלוויזיה בבית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועכשיו לעניינים האחרים שלשמם התכנסנו. רוקפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראיון עם בן יצחק נערך לכבוד שובה של הלהקה להופעות בישראל, הראשונה שבהן הערב (רביעי) במועדון הזאפה בהרצליה עם האורח המיוחד מאיר בנאי. "אחרי החזרה שהיתה לנו הגענו למסקנה שאנחנו חייבים לעבוד ביחד שוב", מספר בן יצחק. "שמעתי פתאום את האלבום האחרון שלו ותשמע, יש שם קטעים מדהימים באמת".

מאוד מוזר. בנאי הוא אמן שמייצג הארדקור של מוזיקה ישראלית. אתם תמיד ניסיתם להציג את ההיפך.

"זה נכון ולא נכון. מבחינתי למשל, 'האיש שראה הכל' הוא אלבום ישראלי מאוד, שאולי לא נכתב כמו מה שהיה במוזיקה הישראלית, אבל הוא כן מאוד מכאן. הקול של מאיר, שהוא חד-פעמי, הוא גם משהו לא ישראלי – הוא ברמה הכי גבוהה שיש".

ובשאלה הזו, איפה אתם מבחינת חומרים חדשים, אחרי שחזרתם לעברית באלבום האחרון?

"אני ומרק כותבים חלק בעברית וחלק באנגלית ולא ממש מכוונים למקום אחד. אתה תופס אותנו בצומת דרכים כזו, כי לפני שנסענו לליברפול הקלטנו דמו לשיר באנגלית, אבל זה לא אומר כלום על העתיד. אנחנו גם לא בשלב של לצאת לטור בכל הכוח, אנחנו כבר לא ממש מתלהבים מזה. נצטרך להמשיך ולראות, אבל אני חייב לומר שגם בקטע הזה, נינט עזרה לנו. החיבור איתה פתח בנו משהו והיום אני יכול להתחבר לאמנים כמו מאיר בנאי וגם אהוד. זו עזרה מאוד גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully