וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונד רדהד: "לא נחרים את ישראל"

בעמוד הפייסבוק שלה, הודיעו אנשי להקת בלונד רדהד כי לא יחרימו את המופע בישראל. "תנו לנו לתדלק את נשמותיכם" אמרו

בלונד רדהד לא יחרימו את ישראל. הלהקה, שעתידה להופיע בתל אביב ביום חמישי הקרוב, פרסמה בדף הפייסבוק שלה תגובה לאנשים - ביניהם גם ישראלים - שביקשו ממנה לבטל את ההופעה כחלק מניסיון לחרם תרבותי על ישראל. הסיבה לכך: מוזיקה טובה לנשמה.

"תנו לנו להגיד משהו על ההופעות הקרבות בישראל. אנו מודים לכם על כל העובדות, ונראה לי שאנחנו מבינים את הנקודה שלכם. לבודד את עצמכם, כלכלית ותרבותית, במדינה כה קטנה ותלויית מסחר יכול להיות דבר בעל השפעה גדולה מאוד. ורואים כוח שכנוע רב בכך שהבקשה הזו מגיעה מישראלים." נכתב בהודעה.

"אנו רק מבקשים שתשימו את הכל בצד לערב אחד ותתנו לנו לתדלק מחדש את נשמותיכם, על מנת שתוכלו להמשיך להילחם למען האמת שלכם? יש רק דבר אחד שאנו יודעים לעשות, ובלעדיו אנו אף אחד. מהסיבה הזו אנו לא יכולים לחבר משמעויות למויקה שלנו. זו רק מוזיקה. ולפעמים, היא יכולה לספק לכם חוויות מדהימות. אנא קבלו את התנצלותנו. אנו יודעים שלבבותיכם טהורים ואתם נלחמים למען תיקון כל העוולות שנעשו".

בלונד רדהד יופיעו בישראל כחלק מפסטיבל פיק.ניק 2011, שהערב השני שלו ייערך בגני התערוכה בתל אביב ב-1 בספטמבר, יום חמישי הקרוב. רדהד יעלו לבמה ב-21:15, ואילו ב-22:40 תעלה להופעה להקת ג'יינס אדיקשן. המופע כולו ישודר בשידור חי בוואלה! מוזיקה. יום לפני כן, עתידה הלהקה להופיע במועדון הבארבי בתל אביב.

ב-2006 הייתה הלהקה אמורה להגיע לישראל כדי לחמם את דפש מוד. אז, לאחר שפרצה מלחמת לבנון השניה, ביטלו שתי הלהקות את הופעתן. בלונד רדהד הודיעו כי אינם "חשים בטוחים מספיק בישראל בשל הידרדרות במצב בצפון", וביקשו לומר כי הם דחו את ההופעה ולא ביטלו אותה. ואכן, ב-2007 הופיעה הלהקה בהאנגר 11 בתל אביב.

עוד בנושא:

סיקור מיוחד - בדרך לחרם תרבותי?

ב-2006 הם דווקא כן ביטלו

אך ב-2007 באו לפצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully