וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה בהפגנות המחאה: "בזכותכם אלפי זוגות יקבלו דירות"

שני גורקביץ'

27.8.2011 / 22:53

המוזיקאים הישראלים ממשיכים להתגייס למחאה החברתית: מסיקה הזכירה את הפנתרים השחורים וקורין אלאל הכריזה כי "מדובר בדבר החשוב ביותר במדינה"

גם הערב (שבת) המוזיקאים הישראלים נתנו את קולם בעד מחאת האוהלים. בתל אביב היו אלו מירי מסיקה וקורין אלאל שהופיעו מול האלפים שהגיעו לאירוע, שהתקיים גם בצל חגיגות יום ההולדת העצובות לחייל השבוי גלעד שליט.

"אני שמחה וגאה להיות כאן", אמרה מירי מסיקה על הבמה. "אתם מייצגים את האנשים שכן משלמים מיסים וכן הולכים לצבא". מסיקה ביצעה את "שיר תקווה" והקדישה אותו לגלעד שליט, עליו אמרה: "הוא הילד של כולנו והוא חייב לחזור הביתה". מסיקה הוסיפה כי "ההורים שלי קיבלו את הדירה שלהם בזכות המחאה של הפנתרים השחורים לפני 40 שנה ואני מאחלת שבזכותכם אלפי זוגות יקבלו דירות חדשות".

"המחאה היא הדבר הכי חשוב בישראל כרגע", אמרה קורין אלאל בשיחה עם וואלה! תרבות. "אני מאמינה שלא חשוב כמה אנשים באו, משהו ישתנה כאן בעקבות האירועים. תפקידנו כאמנים הוא פשוט לבוא ולתמוך".

לצד מסיקה ואלאל נודע כי שולי רנד שהיה אמור להופיע בתל אביב לא הגיע כיוון שנתקע בדרכים. בירושלים הופיע ארקדי דוכין, שכבר הגיע לתמוך במחאה בהופעה במאהל ברחוב נורדאו בתל אביב. דוכין ביצע את "איש בלי נצח" של החברים של נטאשה, "מולדת" שירו החדש ו"מי אוהב אותך יותר ממני".

מחאת האוהלים חוזרת לרחובות - סיקור נרחב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully