וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלבומים החמים של סוף הקיץ

עינב שיף

10.9.2011 / 11:20

מבול של אלבומי אינדי מצוינים נוחת עלינו מארה"ב ואנגליה, מסטיבן מלקמוס של פייבמנט דרך שמות חדשים ומבטיחים. עינב שיף עושה סדר בכמה מהטובים שבהם

Washed Out

האלבום היחסית ותיק מהגל האחרון הוא "Within And Without" של Washed Out, שזה שם הבמה של ארנסט גרין. האלבום המצוין הזה, תוצרת הלייבל סאב פופ, הוא פשוט ייעול מבריק לכל מה שיצא עד כה תחת זרם הצ'ילווייב. מהאזנה להאזנה הרבדים העמוקים שבו נפתחים עד שגל חום מציף את המוח נוכח היצירה הזו, בקלות אחד האלבומים הטובים של השנה.

שירים מומלצים:

"Before"

"Amor Fati"

סטיבן מלקמוס והג'יקס

בשנה שעברה סטיבן מלקמוס היה על גג עולם האינדי עם האיחוד המדובר והנהדר של פייבמנט. עתה, במקום לשקוע בדיכאון של היום שבו הוא שוב לא הדליינר בפסטיבלים, מלקמוס איגד את הג'יקס שמלווים אותו בקריירת הסולו לאלבום רביעי ונפלא, "Mirror Traffic". האלבום לווה בסינגל הפרובוקטיבי "Senator" ("אני יודע מה הסנטור רוצה, הסנטור רוצה מציצה", שר מלקמוס) ובאותם שירי גיטרה דוקרים וחדים שמלקמוס יודע לחבר באמנות, עם פייבמנט ובלעדיה.

שירים מומלצים:

"Tigers"

"Forever 28"

Wretch 32

היישר משכונת טוטנהאם שעמדה בלב המהומות האחרונות בלונדון מגיע ג'רמיין סקוט, נסיך גריים חדש שמחבר את המקצבים השבורים והכתיבה הישירה עם היומיום הלונדוני. בימים אלו הוא מוציא את "Black And White", אלבומו השני, שהסינגלים מתוכו זכו להצלחה ענקית במצעד האנגלי והתחושה היא שהפעם זה יקרה לו.

שירים מומלצים:

"Forgiveness"

"Traktor"

Azari & iii

ההרכב המשמח של אוגוסט הוא שיתוף הפעולה בין דינמו עזרי ואלכסנדר iii, שני מפיקים מצוינים מטורונטו שעושים יחד עם שותפיהם, פריץ הלדר והזמרת גסיאדה, דיסקו כמו שדיסקו צריך להישמע בסוף הקיץ: לופים מהפנטים, בס שמן, ווקאלז מחשמלים ואווירה של סוף השבוע באמצע יום עבודה במשרד. הפיתרון הכי טוב לשביזות יום א'/1 בספטמבר למי שחוזר ללימודים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

Bombay Bicycle Club

משהו התפספס בדרך הסלולה של בומביי בייסיקל קלאב לצמרת הרוקנרול האנגלית. אחרי אלבום בכורה מוצלח, I" Had the Blues But I Shook Them Loose" הם הוציאו את "Flaws", שהגיע למקום השמיני במצעד האלבומים הבריטי, אבל לא הותיר חותם חזק מדי. עתה הם שבים עם "A Different Kind of Fix", שמזכיר למה התאהבנו בלהקה הזו מלכתחילה: סולן כריזמטי ואפקטיבי, הוקים שעובדים בכל שעות היום וריח חריף של סתיו וגשם, שזה כל מה שצריך לקראת ספטמבר. אגב, בהופעה חיה הם אפילו טובים עוד יותר.

שירים מומלצים:

"Bad Timing"

"Shuffle"

Active Child

פט גרוסי, האיש מאחורי Active Child, הוא חתיכת יוצר מרגש שהאזנה לאלבום הבכורה שלו, "You Are All I See" היא עניין שצריך להתכונן אליו מראש כמו להוריקן, עם ג'ריקנים של מים ומזון בשביל ימים בהם לא תצאו מהבית ותקשיבו רק לקולו. "אני רואה באלבום גשר ביני ובין המאזין", כתב גרוסי באתר הרשמי על האלבום שלו, שממשיך את המגמה המבורכת של השילוב בין אר אנ' בי לאינדי סטייל The Weeknd ו-How to Dress Well שגם משתתף בשיר הטוב באלבום, "Play House". "כשאתם מקשיבים לו זה בעצם רק אתם ואני". האמת? זו ההצעה הכי טובה שתקבלו בשבוע הקרוב.

שירים מומלצים:

"Playing House" עם How to Dress Well האדיר

"Way Too Fast"

Girls

"Father, Son, Holy Ghost" אלבום ההמשך המצופה מאוד של ההרכב עם השם הכי גנרי באינדי רוק (ועם שם אלבום מרענן לא פחות) הגיע והוא לא מאכזב. יש בו פסיכדליה כבדה, שירי רוקבילי שקטים, הגשה ייחודית ולא מעט רגעים שבהם אפשר לתהות "איך הם חשבו על זה", אבל עדיף פשוט לעצום עיניים.

האזינו לכל האלבום של Girls

The War on Drugs

למה כבר אתה מצפה משם גנרי כמו "The War on Drugs"? מה הטעם עוד שם של להקה שאתה חייב להוסיף לפניה את המילה Band כדי לחפש בגוגל כמו בן אדם? אבל כבר באלבום הבכורה של הלהקה, אז היה חבר בה קורט וייל המצוין, The War on Drugs הצליחו לשלב בין האמריקנה החמה לגיטרות קרות יותר ובאלבומם השני, "Slave Ambient" נראה שאדם גרנדושיאל, סולן ההרכב, מצא את המקום הנכון כדי שיהיה שווה לחפש את להקתו גם בגוגל.

שירים מומלצים:

"It's Your Destiny"

"Brothers"

הצעות להרכבים נוספים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully