וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יינז אדיקשן: "נכון לעכשיו, ההופעה מתקיימת כמתוכנן"

28.8.2011 / 14:49

המפיק שוקי וייס הגיב לראשונה לאובדן הקול של סולן הלהקה, פרי פארל. "נקווה שזה רק טוויסט רוקנרולי של 24 שעות"

פרי פארל עדיין אינו יכול לשיר, כך הודיעה היום (ראשון) אשתו של סולן ג'יינז אדיקשן, אתי לו, שצייצה כי "הרופא הורה לפרי פארל לא להשתמש בקולו עד להודעה חדש מחשש לגרימת נזק לגרונו".

"הרופא קבע כי מצבו לא השתנה מאמש", הוסיפה אתי לו. "עם זאת לא ניתן לקבוע את מצבו שמשתנה מיום ליום. ג'יינז אדיקשן מבקשים להביע את צערם בפני המעריצים". גם הופעתה של הלהקה בפסטיבל לידס הערב בוטלה, כמו ההופעה אמש בפסטיבל רדינג.

עם זאת, המפיק שוקי וייס שחרר צפירת ארגעה לקהל הישראלי, שאמור לראות את הלהקה ב-1 בספטמבר, במסגרת פסטיבל פיק.ניק שיועבר בשידור חי בוואלה! Live. "נכון לעכשיו, ההנחיה מטעם גורמי חו"ל עימם אנו עובדים בחצי שנה האחרונה, היא על קיום המופע כמתוכנן", אמר וייס. "אנחנו ממשיכים את ההקמות וקבלת הציוד. אני מאוד מקווה עבור המעריצים, עבור פארל ועבורנו שזה רק טוויסט רוקרנרולי שיחלוף ב 24 שעות הקרובות".

בהפקת המופע דיווחו כי מטוס הציוד במשקל 1.7 טון נחת בישראל וכי גם משפחתו של פארל צפויים לנחות בישראל מחר בצהריים. צוותי הלהקה יגיעו לישראל ביום רביעי אף הם.

ג'יינז אדיקשן אמורים להופיע ב-1 בספטמבר בגני התערוכה בתל אביב במסגרת פסטיבל פיק.ניק, הופעה שתועבר בשידור חי בוואלה! Live. הלהקה אמורה להגיע לפני כן להופעה במועדון הקוקו הלונדוני, אולם כרגע כל שנותר הוא לחכות לעדכונים מהזמר ולקוות שהוא יחלים בזמן להופעתו הראשונה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully