וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הקליפים של MTV: ליידי גאגא, בריטני, ביונסה וכל השאר

29.8.2011 / 6:44

ליידי גאגא התחפשה לגבר ועשתה כבוד לבריטני ספירס, ביונסה הדהימה עם הריון והופעה מעולה והמחווה לאיימי וויינהאוס ריגשה: כל מה שקרה בטקס פרסי הקליפים של MTV

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

כמו שקורה לא אחת בשנים האחרונות, הפרסים ממש לא היו העיקר בטקס פרסי הקליפים (VMA) של MTV שנערך הלילה (ראשון, שעון ארה"ב) בלוס אנג'לס, אלא ההופעות והרגעים שבין לבין שעשו את הטקס למעניין, והשנה במיוחד.

ראשית, כפי שניתן לצפות בווידאו לעיל, ליידי גאגא פתחה את הטקס בדמותו של ג'ו קלדרון, כוכב הקליפ שלה לשיר "You And I" ואירחה את בריאן מיי מקווין בהופעה מצוינת. לאחר מכן גאגא שבה לבמה בדמותו של קלדרון והגישה את פרס מפעל החיים על שם מייקל ג'קסון ל4%D7%99%D7%A8%D7%A1' target='_blank'>בריטני ספירס, שזכתה גם בפרס קליפ הפופ על "Till The World Ends".

"כשהייתי צעירה היו לי פוסטרים שלה בחדר והייתי נוגעת בעצמי", העידה גאגא, שיחד עם ספירס הנרגשת העבירה את הפוקוס לביונסה. האחרונה עלתה לבמה שעה קלה אחרי שהדהימה את העולם עם ההודעה שהיא בהריון ראשון וביצעה, כאילו כלום, את "Love on Top" מאלבומה האחרון, "4". בסיום, היא זכתה להצדעה מהבעל המאושר, ג'יי זי.

בריטני ספירס עם ליידי גאגא. Kevin Winter, GettyImages
אחד הרגעים המצחיקים של טקסי MTV אי פעם. בריטני וגאגא/GettyImages, Kevin Winter

גם ההופעות האחרות בטקס היו מרשימות למדי: כריס בראון אמנם הואשם בליפסינק בזמן ההופעה שלו, אבל את כישורי הריקוד שלו לא ניתן לזייף, כמו גם את האופן שבו התעופף בחלל במהלך הקטע שלו שכלל מחווה ל-"Smells Like Teen Spirit" של נירוונה שהעולם מציין 20 שנה ליציאתו. גם אדל נתנה הופעה מצוינת ומרגשת עם ביצוע חזק ל-"Someone Like You" מתוך "21", האלבום שהפך אותה לכוכבת ענקית גם בארה"ב. ליל וויין חגג גם הוא בטקס, הפעם את צאת אלבומו החדש "Tha Carter IV", כשלהקת הליווי שלו עשתה מחווה יפה לבלאק סבאת'.

הפתעת הערב היתה הופעת ההפתעה של קניה ווסט וג'יי זי, שלא הופיעו ברשימת המופיעים וקפצו לבמה לביצוע של "Otis", הסינגל המוביל שלהם מהאלבום "Watch The Throne". גם המחווה לאיימי וויינהאוס בראשות טוני בנט, שצילומים ראשונים משיתוף הפעולה שלו עם הזמרת המנוחה נחשפו בטקס, ריגשו את הקהל, כמו גם דבריו של ראסל ברנד. לאחר מכן עלה לבמה ברונו מארס וביצע את "ואלרי", הקאבר המפורסם של וויינהאוס לזוטונס.

ביונסה. Kevin Winter, GettyImages
מסוגלת לעשות הכל, גם בזמן הריון. ביונסה/GettyImages, Kevin Winter

והיו גם פרסים: קייטי פרי זכתה בקליפ השנה על "Firework", ליידי גאגא זכתה בפרס הקליפ הטוב ביותר לזמרת ובפרס הקליפ הטוב ביותר עם מסר על "Born This Way", פו פייטרז זכו בפרס לקליפ הרוק על "Walk", ג'סטין ביבר זכה בפרס הקליפ הטוב ביותר על "U Smile", ניקי מינאז' בקליפ ההיפ הופ על "Super Bass" וקייטי פרי וקניה ווסט זכו בפרס שיתוף הפעולה הטוב ביותר על "E.T", כשפרי התבדחה על חשבון ווסט והתנפלותו המפורסמת על טיילור סוויפט בטקס לפני שנתיים.

אבל עם כל הכבוד, הזכייה המרגשת של הערב היתה של טיילר, דה קריאייטור, אולי היוצר המנוגד ביותר לתרבות MTV כיום, בפרס האמן החדש הטוב ביותר עם הקליפ של "Yonkers". טיילר עלה לבמה עם קולקטיב אוד פיוצ'ר בו הוא חבר ובנאום נרגש ומלא צפצופי דיליי של הרשת שלא משדרת את המילה Fuck כמעט נחנק מדמעות. "לכל הילדים שצופים, אתם פאקינג יכולים לעשות את זה לבד", אמר טיילר. "אני חולם על הרגע הזה מאז שאני בן 9".

צפו בתכנים בלעדיים מהטקס באתר MTV ישראל

ביונסה בשמלת הריון ולייידי גאגא בלוק גברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully