וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: סנדרה בולוק מגיעה לטלוויזיה?

30.8.2011 / 8:59

סנדרה בולוק בדרך למסך עם ריאן ריינולדס, סיימון קאוול נלחם ב"אמריקן איידול" וההוריקן הרים את הרייטינג. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: הוריקן איירין משבשת את הוליווד

הוריקן איירין מגיעה לניו יורק, אוגוסט 2011. AP
הוריקן איירין מרוקנת את טיימס סקוור - ושולחת את כולם לטלוויזיה/AP

הוריקן איירין הצליחה לשתק ביום ראשון את התפוח הגדול, ועמו גם את אנשי הטלוויזיה שפועלים הרחק מהוליווד השמשית. כך למשל, הצליחה הסופה לקטוע את הפקת הדרמה "מגרש ביתי" שנאלצה לשלוח את חברי הצוות הביתה מחשש שייסחפו על ידי הגשמים העזים והרוחות. גם צוות סדרת הריאליטי "ג'רזי שור" הוטס במיוחד הרחק מאזור הסכנה כדי שיספיקו להגיע לערב הגדול של MTV - טקס פרסי ה-VMA שנערך בלוס אנג'לס. לבסוף, היחידים שנותרו ברחובות היו כתב CNN אנדרסון קופר וחבר מרעיו שניסו בעיקר לשמור על התסרוקת בזמן שהגשם העז והרוח התעקשו להרוס אותה.

אבל למרות ההיבטים השליליים, יש דווקא כאלה שרואים את האור שאחרי הסערה. כך הוא ערוץ מזג האוויר האמריקאי שנהנה בימים האחרונים מנתוני רייטינג לא שגרתיים וכניסות רבות לאתר האינטרנט שלהם כחלק מהפאניקה הכללית שהצליחה לייצר "הסופה הגדולה מזה שנות דור". רשת הטלוויזיה DirecTV ניסתה גם היא לרכב על הרייטינג והשיקה ערוץ מיוחד שיעקוב אחר התקדמות הסופה.

גם הרייטינג של טוויטר הרקיע שחקים כאשר כל כוכב עם חיבור אינטרנטי תקין שיתף את מעריציו בהגיגיו על הסופה. כך למשל, יוצר הסדרה "איש משפחה" סת' מקפרלן צייץ: "אם איננו יכולים לעצור את הסופה בכוח, אולי ננסה לעבוד עליה", ואילו הקומיקאי סטיב מרטין כתב: "גישה חדשה להוריקן איירין. אני הולך לנסות לדבר איתה בהיגיון". לפי הנתונים הלא כל כך מרשימים של ההוריקן, כנראה שבכל זאת לרשתות חברתיות יש כוח לשנות.

המיותר: קרב החתולות בין סיימון קאוול ל"אמריקן איידול"

סיימון קאוול וסיימון פולר. JMEnternational, GettyImages
אוי, קחו כבר חדר. סיימון קאוול לסיימון פולר./GettyImages, JMEnternational

קרב הסיימונים, סיבוב שני: אחרי שסיימון פולר, יוצר "אמריקן איידול" הגיש תביעה נגד סיימון קאוול בגין הפרת זכויות יוצרים על התכנית "אקס פקטור" וליווה אותה במילים קשות נגד קאוול, הגיע תורו של האחרון להחזיר מלחמה. בראיון נרחב שהעניק להוליווד ריפורטר אמר קאוול כי הוא איננו מבין את פשר התביעה וכי היא "הפתיעה אותו מאוד", שכן לא היה לו כל סיכום עם פולר באשר לזכויותיו כמפיק ב"אקס פקטור" האמריקאית שתעלה בספטמבר הקרוב. פולר, לעומת זאת, טען שהשניים הגיעו להסכמה שכזו לאחר עליית "אקס פקטור" הבריטית - שגם עליה טען פולר כי היא מועתקת מ"אמריקן איידול".

מי שנתקעה באמצע היא רשת FOX שתשדר את "אקס פקטור" בסתיו ואת "אמריקן איידול" בחורף. עם זאת, הרשת בחרה לצדד בקאוול ואמרה כי לא היה סיכום עם פולר על חלקו ב"אקס פקטור" האמריקאי. "זה כמו שאני אגיד שאני רוצה להיות מפיק בפועל של 'The Voice' או של 'פרויקט מסלול'", אמר קאוול. פולר לא נשאר חייב וטען כי קאוול הופתע מהתביעה כיוון שאיננו מבין אותה, וכי אם רק יטרח לקרוא אותה הוא יבין על מה הוא מדבר. האמת? שני נודניקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הביזאר: ארי גולד עושה הסבת מקצוע

ג'רמי פיבן. Jason Merritt, GettyImages
מדמיינים אותו בסדנת יזע? ארי גולד/GettyImages, Jason Merritt

סיומה הקרב של "הפמליה" ישאיר את ג'רמי פיבן, הלא הוא ארי גולד המצוין, מחוסר עבודה. בשל כך, מתכונן פיבן ליום סגריר ועובד בימים אלה על תכנית ריאליטי חדשה בהפקתו. התכנית, שתיקרא "Blow", תעסוק בנפח זכוכית מפורסם מניו אורלינס ובצוותו המיומן. התכנית תעקוב אחר היחסים המורכבים בין חברי הצוות והתמודדותם עם קהל הלקוחות התובעני של עולם האמנות בזכוכית. פיילוט של התכנית יוצג בקרוב לרשתות הטלוויזיה. רק לדמיין את ארי גולד מיוזע ומפויח כבר מעורר געגועים ללויד שינקה אותו.

ליהוק שיחוק: סנדרה בולוק וריאן ריינולדס חיים בסרט מצויר

סנדרה בולוק וריאן ריינולדס. Jason Merritt, GettyImages
חוזרים לשתף פעולה. סנדרה בולוק וריאן ריינולדס/GettyImages, Jason Merritt

ריאן ריינולדס (שמככב ב"גרין לנטרן"), נוחת ככל הנראה בטלוויזיה והוא מביא איתו אורחת. ריינולדס יפיק ויתרום את קולו לקומדיה מצוירת חדשה שתעלה ברשת FOX ותיקרא "ואז הגיע גורדון" ותעסוק בילד רגיל שגדל לצד אחים גאונים. מי שעוד נמצאת במשא ומתן לככב גם היא בסדרה זו אהובתו לשעבר על המסך של ריינולדס בסרט "ההצעה", סנדרה בולוק, שהגעתה לטלוויזיה היא עניין חדש ודי משמח.

לינק לעת צרה: טוב שם טוב מפרק טוב

מתוך "וורקוהוליקס". imdb
אם הם לא עבדו מספיק קשה עד עכשיו. מתוך "וורקוהוליקס"/imdb

התכנית "וורקוהוליקס" של ערוץ קומדי סנטרל השיקה תחרות חדשה באתר הפייסבוק שלה בה היא מציעה למי שיעשה לה לייק לזכות בפרס האולטימטיבי – אזכור שמו באקראי בתכנית. הזוכה המאושר יזכה לשמוע את שמו מוזכר על ידי אחד מחברי הקאסט ומיד אחרי זה, כמובן, בתהילת עולם. לייקקו, ואולי תגלו פתאום את אחד השחקנים מרסק את השיניים על השם הגרוני שלכם.

מי אמר למי

Harvey: First of all I didn't pay him off. Second of all, if I hadn't paid him off then you would be in jail right now.


(הארווי מ- "suits")

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully