וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך להחליף את מרגול ב"כוכב נולד"?

2.9.2011 / 9:09

"כוכב נולד" צריכה להתחיל ולהתרגל למציאות חדשה ונטולת מרגול כשופטת. אז מי יחליף אותה? לוואלה! תרבות יש כמה הצעות, מעברי לידר ועד זהבה בן

זהבה בן

כבר שנים שזהבה בן צריכה לשמוע איך מגיע לה כבוד וכמה היא גדולה ואיך היא לא ממלאת קיסריות וכל חרטת הטרמינולוגיה השלמה לזמר המזרחי שלא ידע להתנהל נכון. עכשיו, אחרי החשיפה המוצלחת למדי ב"חי בלה לה לנד", שהפכה אותה לדיווה גם מהכיוון המוזיקלי וגם מהכיוון של התפרצויות הזעם, זהבה בן מוכנה לגמרי לעונה שלמה של ריבים עם מירי מסיקה, אם גם האחרונה תחליט שבכל זאת בא לה להבין מה צדי רוצה מכל מיני מתמודדים נחותים. עם ההשתתפות של בן, יחד עם יאיר ניצני, "כוכב נולד" תוכל להיות שוב המשפחה הלא מתפקדת הכי טובה בטלוויזיה.

מי תהיה זמרת השנה במצעד העברי? הצביעו וזכו בפרסים

פרשת מרגול - כותרות אחרונות:

מרגול שוחררה למעצר בית

פרשת מרגול: אמנים יופיעו למען הזמרת

פרשת מרגול: איך תושפע "כוכב נולד"?

פרשת מרגול: מה קרה לפרסומת בכיכובה?

זאב נחמה

יותר מלהסביר למה זאב נחמה צריך להחליף את מרגול ב"כוכב נולד", צריך פשוט להשמיע בקול את התהייה - איך זה לא קרה עד עכשיו? איך יוצר מוכשר כמו נחמה לא הפך לשופט בתוכנית בזכות עצמו, עד עכשיו? עם פתיחות לכל כך הרבה ז'אנרים, ותק גדול ומוצלח מאוד בתעשייה הישראלית וניסיון עשיר בהופעות על הבמה, כמו גם כתיבה והפקה של להיטים לעצמו ולאחרים - כל הפקת ריאליטי תהיה בת מזל אם תצליח לגייס אותו לשורותיה. נחמה יהיה יותר ממוצלח בעמדת השופט, למרות שאין סיכוי שיוציא מפיו סאונד-בייטס ופניני לשון כמו מרגול או קודמותיה.

בית התקליט עם זאב נחמה

עברי לידר

התדמית הקרירה משהו שיש לעברי לידר עשויה להיות האנטי-תזה המושלמת לחמימות–יתר של מרגול. אפשר להיות בטוחים שאף מתמודד לא "יסלסל את נשמתו" של לידר, אבל יש סיכוי לא רע שמישהו ילטף אותה. לכאורה, לעברי לידר אין אינטרס להתיישב על כס השופט; הוא כבר קיבל ספיישל בתוכנית ואת הפקת האלבום לזוכה הטרייה חגית יאסו, ועכשיו הוא בכלל מתעניין בלקדם את הפרויקט האלקטרוני החדש שלו.

אבל למעשה אם ישמש כשופט בתוכנית הוא יזכה לרקוד על שתי החתונות – גם ייתפס כאמן אינדי שמנסה לאתגר את הקהל שלו וגם ישתרש בחיקו החם של הקונצנזוס. זה שטמירה ירדני תהנה משירותיו אין בכלל ספק; הרי הוא אהוב הקהילה ויקיר המיינסטרים שעשוי להחזיר ל"כוכב נולד" את תו האיכות שפרשת מרגול הכתימה.

שלומי שבן

הטענה הכי נפוצה ל"כוכב נולד" היא שמדובר בפס ייצור מסחרי, מיינסטרימי שנגזר בדיוק למידותיו של הטעם הישראלי הכי ממוצע שיש. מי שיכול לסתור את המגמה הזו, מתוך פעילות האינדי הפורייה והאינטליגנטית שלו הוא שלומי שבן. שבן תמיד נע על קו התפר שבין אמן מפורסם ללא מפורסם, ואף פעם לא נפל לפח המיינסטרים הסלבריטאי; דווקא בעצם היותו איש של סתירות, הוא אחד האנשים שהכי מסקרן יהיה לשמוע מה יש לו לומר על אימפריית "כוכב נולד" וחוץ מזה יש לו טעם מוזיקלי משובח, סטייל בלתי נגמר והוא שנון ומשעשע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יהודית רביץ

את המוניטין של יהודית רביץ אין ממש צורך להציג; מדובר באחת מנשות המוזיקה היצירתיות והחשובות בישראל: זמרת, יוצרת ומפיקה שאף פעם לא נשארה זמן רב מדי באותו המקום ותמיד חיפשה את האתגר הבא. הפרויקט הבא, אם כן, של רביץ יכול בהחלט להיות שופטת ב"כוכב נולד". אם יש משהו שחסר בהרכבים הקודמים, ושבעצם רק יאיר ניצני הצליח להביא איתו, זה איזה קור רוח מקצועי ולא משתפך, שלא שוכח שהעיקר זה המתמודדים, ולא השופטים. ואולי מה שייחד אותה יותר מכל מעל לשאר השופטים, זה הפאסון האצילי שלה, שיש למי ששייך למשפחת המלוכה של המוזיקה הישראלית. מלכה אמיתית, כבר אמרנו?

השתתפו בהכנת הכתבה: שני גורקביץ', לילך וולך, חן רוזנק, עינב שיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully