וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": אתי שוב מתחרפנת ומתהפכת

אליאנה וקסלר

5.9.2011 / 6:56

אתי שוב מנסה להיראות פיה טובת לב והופכת מהר מאוד למכשפה מהצפון, איתן וגב מקבלים איומי חתונה מהאמהות ומה זה לעזאזל שימדורה? בלוג "הדור הבא"

אז מה היה לנו:

הדור הבא 24/7 יום 70. הדור הבא 24/7
היא לא עצבנית, מעצבנים אותה. אתי מתוך "הדור הבא-24/7"/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידורים חיים מסביב לשעון רק בוואלה!

והנה היא חזרה. מפחידה יותר ממפגש בין ג'ייסון והטורף; הפכפכה יותר מנערה הורמונלית בת מזל תאומים; יציבה פחות מאולמי ורסאי. קבלו את דוקטור אתי ומיסטר חזן, האישה והטירלול. לקראת סוף הפרק עוד היה אפשר להשתכנע שדמיינו הכל, אבל לא - בתחילת הפרק ישבו אורטל ואתי, והחליפו לחשושי אהבה צרודים מהתרגשות, כאילו סוף סוף התאחדו האוהבים הטרגיים לבית מונטגיו ובית קפולט.

מה לא היה לנו שם – ליטופי שיער סוערים, דמעות חנוקות, הצהרות אהבה שבשבטים מסויימים תקפות כחוזה נישואים. זאת אמרה – "את בן אדם מדהים", והשנייה החרתה אחריה והוסיפה – "אני אוהבת אותך". והנה – לפני שנדמה היה שיצטרכו להשליך לווילה את גלולת היום שאחרי כדי למנוע מאורטל לשאת בטעות את ילדה של אתי, או להיפך – יצאה האתי השנייה.

לקראת סוף הפרק ליידי חזן כבר צרחה כאילו נכנס בה הדיבוק על אותה אורטל מלוטפת מההתחלה, ולכלכה עליה במילים שאפילו סינטבון בפה לא היה יכול לנטרל - "אורטל היא נחש, זאתי, קוברה לא תצליח עליה. אבל אני אדאג לזה, אני רעה! אני נקמנית!" צווחה אתי הכפולה. אורטל, שלא בדיוק הבינה שהיא מתעסקת עם כוחות על טבעיים, ומצאה את עצמה המומה מהתקף הטורט הלא צפוי, ניסתה להתעמת, אבל כאמור – את המכשפה מהצפון אפשר להמיס רק בדלי מים על הראש. או על ידי הבלוטה בעלת כוחות הקסם של יוני.

הערות לסדר:

הדור הבא 24/7 יום 66. הדור הבא 24/7
לילה ראשון בלי אמא? מתוך "הדור הבא-24/7"/הדור הבא 24/7

1. האמהות (ושאריות משפחה פחות יוקרתיות אחרות) של הבנות הגיעו לווילה להיפגש עם הבנים, וחלק מהבנות הורשו להיפגש איתן. בפועל מה שקרה הוא שהבשורה הפכה את הבחורות לגרסת החבובוטף של עצמן – התייפחויות ויבבות, רקיעות ברגליים, בכי מנוזל והתמוטטויות טלנובליות. אלו שגם זכו להיפגש עם המולידות רצו לזרועותיהן, כאילו חילצו אותן מהתרסקות מטוס אחרי שהיו תקועות שבועות בהרי האנדים. מוכרחים לתהות – בנות, לא עשיתן טיול ארוך אחרי צבא?

2. אם אי פעם היתה סיבה לטחון שוב את הפסקול של "הסנדק" הרי שזה היה במפגש של הגברים עם האמהות שבאו לעשות נו-נו-נו בטון של יועצת פדגוגית, חוץ מאמא של אתי שדיברה בעיקר בשפה הבינלאומית ג'יבריש. העיניים הפעורות מבהלה של גב ואיתן היו אמנם טוויסט קומי משובח; אבל אחרי השיחה עם אמא של חן – "חן באה מבית שיש בו ערכים, לא מקובל פלירטוטים עם רמיזות מיניות, וזה גם מסר של אבא שלה" – אפשר רק לקוות בשביל גב שהוא לא יתעורר עם ראש כרות של סוס במיטה.

3. מתי זה נהיה לגמרי מקובל ולגיטימי לנשק את קרובי המשפחה שלך על השפתיים?! המדור מזועזע סלאש נגעל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הציטוטים:

הדור הבא 24/7 יום 58 קרן גב. הדור הבא 24/7
תגיד לי משהו חם. שתישרפי. קרן וגב מתוך "הדור הבא-24/7"/הדור הבא 24/7

"את יודעת איך אני קורא ללולה? פרחה. זה כינוי חיבה בשבילי". (בשביל גב כל הכלבות אותו דבר)

"תשמור לי עליה בשימדורה" (אמא של אתי אומרת משהו, לא בהכרח ברור מה)

"איך שבאתי לפה אמרתי, וואו מי זו החולת נפש הזו" (שוב גב, פותח מרכז לאמנות הפיתוי משל עצמו)

"גבות, שפם, לקים, תמיד אני עושה להם טוב, מכינה אותם לפגישות" (אתי חושפת שהווילה מכילה בעצם רק גברים מטופחים)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully