וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: איך פול מקרטני קשור ל-11 בספטמבר?

6.9.2011 / 8:12

פול מקרטני במרכז שידורי העשור ל-11/9, T.I יוצא מהכלא ומקבל ריאליטי וגרסה טורקית ל"עקרות בית נואשות". סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: חיפושית מציינת עשור ל-11 בספטמבר

פול מקרטני "the love we make". Frederick M. Brown, GettyImages
גם הוא רלוונטי ב-11 בספטמבר. מקרטני במודה לקידום הסרט/GettyImages, Frederick M. Brown

ביום ראשון הקרוב יחזור העולם לתמונות הקשות של אירועי ה-11 בספטמבר 2001. סרטים רבים נעשו על אותו יום, סדרות טלוויזיה רבות עסקו בו, משדרי חדשות שלמים הוקדשו לו, והכול סביב השאלה: איך ולמה זה קרה דווקא לאמריקה, מנהיגת העולם החופשי?

כצפוי, גם שידורי הטלוויזיה יוקדשו השבוע למשדרים מיוחדים לרגל ציון 10 שנים לאירוע ששינה את פני העולם. אבל בניגוד לימים עצובים אצלנו, פה לא תמצאו שידורים חוזרים של סרטים ישנים או סרטים דוקומנטריים דלי תקציב. לוח השידורים יהיה עמוס לעייפה בסרטים מיוחדים שטרם נראו על המסך ובפרקים מיוחדים של הסדרות המובילות.

הסדרה "הצילו" שעסקה במשך שבע עונות בחייהם של הכבאים ששרדו את אותו יום נורא, תשדר את הפרק האחרון בהחלט שלה מחר (ה-7 בספטמבר), ימים ספורים לפני התאריך הרשמי. תכניות נוספות כמו "60 דקות", "ד"ר דרו", "דייטליין" ואפילו "אקסס הוליווד" יקדישו משדרים מיוחדים לנושא. בערוץ "שואוטיים" ישודר הסרט "The Love We Make" שעוקב אחר קורותיו של הזמר פול מקרטני שמטוסו קורקע באותו יום גורלי ואף יכלול חלקים ממופע ההתרמה שעשה לנפגעי האירועים; וערוצים נוספים ישדרו סרטים מיוחדים על גיבורי האסון אותם יקריינו שחקנים מוכרים כמו כריס נות' ("סקס והעיר הגדולה", "האישה הטובה") מרישקה הרגיטאי ("חוק וסדר") ומרטין שין ("הבית הלבן"). ביום ראשון, 11 בספטמבר עצמו, יועברו שידורים חיים מגראונד זירו ומיתר הטקסים הרשמיים.

הטריילר לסרט של פול מקרטני

המיותר: הראפר שיצא מהכלא קיבל תכנית טלוויזיה

T.I.. Ethan Miller, GettyImages
מה עשינו רע? T.I/GettyImages, Ethan Miller

הראפר T.I (ששמו האמיתי והקצת פחות סקסי הוא קליפורד ג'וזף האריס ג'וניור) רק שוחרר לאחרונה מבית הכלא וכבר הוא נוחת על המסך שלנו. הראפר, שסיים לרצות 10 חודשי מאסר אליהם נשלח בגין הפרה של תנאי השחרור שלו (לאחר שנעצר על עבירות סמים), יצא מבית הכלא היישר לחיקם של מנהלי ערוץ המוזיקה VH1 שהחליטו ליצור סביבו תכנית ריאליטי חדשה.

התכנית - שטרם נבחר לה שם, אך תעלה לשידור ב-5 בדצמבר - תעקוב אחר הנסיונות של הזמר לשקם את הקריירה שלו לאחר שסיים לשלם את חובו לחברה. תכנית ריאליטי בכיכוב אסיר לשעבר – מרגיש כאילו זו דווקא החברה שתצטרך לשלם פה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הביזאר: איך אומרים "עקרות בית נואשות" בטורקית?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמיינו אותן, עם סיח מסתובב של שווארמה. "עקרות בית נואשות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עקרות הבית של וויסטריה ליין מסיימות בקרוב את תפקידן בארצות הברית, אבל זה לא אומר שהתככים, המזימות והשקרים לא יכולים לנדוד למקום רחוק יותר, מזרחה משם. חברת דיסני הודיעה השבוע כי היא נמצאת בשלבי הפקה של גרסה בינלאומית ל"עקרות בית נואשות" – בטורקיה.

הסדרה תושק מאוחר יותר השנה בערוץ "קנל די", וצפויות להשתתף בה מיטב השחקניות שיש לטורקיה להציע, שבמקום סוזן, לינט, ברי וגבריאל יגלמו את סוזן, לילה, ברין וילדיז. בחברת ההפקה הבטיחו כי הסדרה תיצמד לסיפור המקורי, אך יתווסף לה "טעם טורקי מיוחד". אם זה אומר שבמקום ערמות של קאפקייקס תפלים, יחליפו השכנים ביניהם סיחים של שווארמה – אנחנו מחכים עם ערמה של רחת לוקום מול המסך.

ליהוק שיחוק: מ"משפחה בהפרעה" ל"משפחה מודרנית"

דיוויד קרוס מתוך "משפחה בהפרעה". imdb
הכל נשאר במשפחה. דיוויד קרוס/imdb

משפחת פריצ'ט תצטרך לסדר מקום נוסף בשולחן החג הקרוב: דיוויד קרוס, לשעבר טוביאס בסדרה "משפחה בהפרעה", מגיע למשפחה מופרעת לא פחות הלא היא "משפחה מודרנית". קרוס יגלם את דווין - יועץ לעירייה שיאלץ להתמודד עם שיגעונותיה של קלייר, האם הנוירוטית, אותה מגלמת ג'ולי בוואן. ברוך הבא למשפחה.

לינק לעת צרה: כיצד הסמים השפיעו באמת על וולטר וויט מ"שובר שורות"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמים עושים אותך כזה קטן. אבל מסטול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעריצי הסדרה "שובר שורות" כבר יודעים שהעולם המסובך והמדהים של המורה לכימיה שהפך לדילר של קריסטל מת' מונע על ידי הסם המסוכן. הבלוגר הבא החליט – בעזרתם האדיבה של תרשימי זרימה מפורטים – לספר לנו כיצד השפיעו הסמים על חייו של וולטר וויט ועל הסדרה, וכיצד הם משפיעים על גוף האדם בכלל. הפעם, פשוט תגידו כן.

"שובר שורות": מה הופך אותה לכזו סדרה מעולה?

מי אמר למי?

Joy: I'm going to marry the next guy that would have me

?Victoria: what guy wouldn't have you

?Elka: what guy hasn't had you

("שוות בקליבלנד" סוגרות עונה שנייה, אבל לא סוגרות את הרגליים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully