וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביאנלה לאמנות של הרצליה יוצאת לדרך

שני גורקביץ'

5.9.2011 / 16:07

אירוע האמנות הענק של עיריית הרצליה יימשך השנה 10 ימים באמצע אוקטובר עם עשרות אמנים וגם הופעות מוזיקליות

יאן טיכי, יעקוב מישור, ניר עברון ועוד עשרות אמנים מהארץ ומהעולם ישתתפו בביאנלה השלישית לאמנות בהרצליה שתיערך בעיר בין התאריכים 10-20 באוקטובר. העבודות יוצגו במוזיאון הרצליה ובחללים רבים נוספים ברחבי העיר. האירוע נערך השנה בשיתוף עם עמותת ArTLV, שיזמה בשנתיים האחרונות את אירועים האמנות בתל אביב.

התערוכה המרכזית השנה נקראת "המכה השנייה", ואוצר אותה אורי דסאו. לדבריו, הכוונה היא "לציין מצבים אמנותיים שניתנים להגדרה כתגובות, חזרות ועיבודים, כמו גם עדויות, מקטעים ושיבושים. אמנות כסיבוב שני או כמציאות בחזקה".

במסגרת "המכה השנייה" יציגו אבי נבו, אבנר בן-גל, אדם רבינוביץ, אנרי סאלה, גדעון גכטמן, בריס דלספרג'ר, ג'ורדן וולפסון, גילי אבישר, גיל מרקו שני, גלעד רטמן, גרגור שניידר, וילהלם ססנל, חיים סטיינבך, יאן טיכי, לותר המפל, מיכל הלפמן, מירוסלב בלקה, נינה קאנל, ניר הראל, ניר עברון, נחום טבת, ערן נווה, פבל וולברג, פבריס ג'יג'י, פיטר בוגנהוט, פיטר ווכטלר,פרידריך קונאת, צבי גולדשטיין, קריסטוף בושל, קרן ציטר, רוברט קוז'מירובסקי, רוית מישלי, רותי נמט ותמר אטון.

במקביל יערכו בעיר אירועי חוצות רבים בהם מופעי להקות על במות ברחובות שונים. בין ההרכבים שיופיעו ניתן למנות את: נערות ריינס, סולמה, אדיר והילדות, מונטי פיורי, דה טריז אנד דה ביז, מריונטה סול, אדם בן אמיתי, דיה רז, חבורת אטומיק, DUB LFO ועוד. באירוע הפתיחה של הביאנלה יופיעו מתי כספי ושלמה גרוניך.

סינמטק הרצליה נערך אף הוא לאירוע ויציע תוכנית הקרנות המתכתבת עם נושא התערוכה המרכזית, כמו גם הקרנת מקבץ מעבודותיה של האמנית קרן ציטר ומפגש עמה ועם האוצר דסאו. אנסמבל הרצליה יעלה במסגרת הביאנלה ארבע הצגות. "זהותה של הנפש" בכיכובה של גילה אלמגור תעלה בבכורה, בבימויו של תומס הואג (נורווגיה). רובי אדלמן ופנג! פאלאסט יעלו בבכורה את " The holy coaster s(HIT) circus" קו-פרודוקציה של בית מחול שלם עם התיאטרון בברן שבשוויץ. בנוסף תעלה בבכורה קו-פרודוקציית מחול ישראלית שוויצרית "When you're dead you're done" וכן הההצגה "איש ואישה אחת", מאת אופירה הניג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully