וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה: "מרגול לא מסוכנת לציבור"

עינב שיף

7.9.2011 / 8:00

הזמרת ושופטת "כוכב נולד" מוציאה סינגל חדש, "ואולי", ומתבטאת לראשונה בפרשה המדוברת: "לא היו צריכים להחזיק אותה שבועיים במעצר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשמירי מסיקה רוצה להסביר לאיזה אפקט היא מצפה שיהיה למוזיקה שלה, היא מגיעה עד אפריקה. שם, היא מספרת, הסתובב זוג עשיר שנסע לטיול ארוך ובמכונית בה הסיעו אותם הם ביקשו לשים שירים שלה. "בסוף הנסיעה הם שאלו את הנהג 'היית כל כך נפלא איתנו, מה תרצה שנשאיר לך?' והוא, שלא יודע מילה בעברית, ביקש את השירים שלי. זה מה שאני רוצה – לרגש כל הדרך, בטיול, בלידה, בסקס ובחתונה. להיות שם כל הזמן. היתה אישה שסיפרה לי שהיא שמעה את 'נובמבר' בזמן שהיו לה צירים וזה מה שהיא זוכרת. זה דבר מדהים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בסקס, גם בלידה. מירי מסיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראיון עם מסיקה נערך לכבוד צאת הסינגל "ואולי", הסינגל השני מאלבומה הרביעי שייצא בקרוב. "מלך" שיצא לפני כן הצליח בענק במצעדים ועתה מסיקה עוברת לשלב הבא – לשיר שכתב גיא בוקאטי, שהתפרסם בעבודה עם אריק איינשטיין, והלחין דודו טסה. "אני מעריצה של דודו וכשראיתי מייל ממנו עם השיר מיד פתחתי", מספרת מסיקה. "כל כך הרבה שירים נאבדים לי במייל כי אני שוכחת לחזור אליהם אבל את זה לא יכולתי לפספס. המצחיק הוא שלא ידעתי שגיא כתב אותו, ורציתי לשנות כמה מילים בו. בסוף לא עשיתי את זה, כי הדברים שהכי מעצבנים אותי בשירים שאני מקבלת הם אלו שבסוף הכי מרגשים אותי".

איך זה?

"כי אני מבינה שאני מתעצבנת מהם מתוך הזדהות על מי שהייתי. בשיר הזה מדובר על מישהי שמבטלת את עצמה מול מי שאתה מאוהב בו, כי אתה לא אוהב את עצמך מספיק. 'אם לא תבוא לא אוהב לעולם' זו אמירה מטומטמת, אבל יש בה משהו מזוקק של נעורים".

את אמא לילדה היום ונשואה, איך זה רלוונטי אלייך?

"אני כל יום משתנה וכל יום חווה דברים אחרים. אני גם אוהבת את הנקודה שבה אני מסתכלת על דברים אחרת – פתאום אני נהיית ילדה נואשת בת 17 שהולכת על אהבות בלתי אפשריות. אבל זה נכון שאני במקום אחר, מקום של חיים ויצירה גדולה כמו תמר, הילדה שלי. יש גיל לעשות בו שטויות ולחיות בו כמו רכבת ואם אתה לא נזהר, אתה מת בגיל 27".

כמו איימי וויינהאוס.

"תשמע, הייתי בגמר 'כוכב נולד' כשנודע שהיא מתה. לפני שעליתי לשיר בתוכנית כאילו הדחקתי את זה, אבל למחרת ממש בכיתי. היא הזמרת הכי גדולה בדורנו והיא מתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא אחרונת הפושעים". מירי מסיקה ומרגול ב"כוכב נולד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסיקה מזכירה את "כוכב נולד" ואי אפשר שלא לשאול לדעתה בפרשה שמסעירה את עולם הבידור הישראלי, פרשת מרגול. מסיקה, שאמרה ערב הגמר לוואלה! תרבות כי היא מתלבטת קשות אם להישאר בתוכנית, נמצאת עדיין במשא ומתן עם ההפקה על עונה נוספת. לכן, אפשר להבין מדוע היא מתבטאת בזהירות יתרה בנושא הקולגה שלה ובסוף מסכימה להגיד משהו: "לעניות דעתי, מרגול לא מסוכנת לציבור. לא היה צריך להחזיק אותה במעצר שבועיים. אם האישומים נגדה נכונים, אז מקסימום התבלבלה קצת, אבל היא לא מסוכנת לציבור, היא לא אחרונה הפושעים. מדובר באישה שיש לה לב זהב".

גם אתם חושבים שמרגול דווקא בסדר? דברו על זה בפייסבוק

חושבים שמירי מסיקה צריכה להיות זמרת השנה? בואו להצביע במצעד של וואלה! ורשת ג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully