וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנולד שוורצנגר וברוס וויליס יצטרפו לסילבסטר סטאלון ב"בלתי נשכחים 2"

7.9.2011 / 10:31

שני כוכבי הפעולה הוותיקים יילכו מכות יחד עם עמיתם משכבר הימים בפרק ההמשך של להיט הפעולה המפתיע בהפקה ישראלית. גם ז'אן קלוד ואן-דאם וצ'אק נוריס עדיין בתמונה

חסידי ז'אנר הפעולה תמיד חלמו לראות את ארנולד שוורצנגר, ברוס וויליס וסילבסטר סטאלון מככבים בסרט אחד, והבוקר (רביעי) נודע כי החלום עומד להתגשם - עתה אושר רשמית כי השלושה יופיעו יחדיו ב"בלתי נשכחים 2", סרט ההמשך של להיט הפעולה המפתיע שביים סטאלון בקיץ שעבר.

וויליס ושוורצנגר הגיחו להופעה של דקותיים בפרק הקודם, אך בעקבות הצלחתו החליטו לבוא בכוחות מלאים לפרק ההמשך, והם כבר יופיעו בו כשחקנים ראשיים לכל דבר.

השלושה אמורים למצוא בצדם את ג'ייסון סטאת'ם, דולף לנדגרן, מיקי רורק, ג'ט לי ואחרים שהופיעו גם בסרט הראשון, ולפי השמועות, אולי יצטרפו אליהם גם ז'אן קלוד ואן-דאם וצ'אק נוריס, וירכיבו בכך נבחרת חלומות חסרת תקדים של כוכבי אקשן.

מה שכן, אולי כחלק מהפקת הלקחים לאור איכותו האמנותית הירודה של הסרט הראשון, הפעם סטאלון כבר לא יאחוז בעצמו במושכות הבימוי, ומי שיעשה זאת יהיה סיימון ווסט המיומן והמשופשף ("קון אייר"). עם זאת, המפיקים נותרו גם במקרה זה הישראליים דני דימברוט, אבי לרנר ובועז דווידזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully