וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": גב פשטי מאוהב במיטה

9.9.2011 / 5:16

גב פשטי מוכן להיכנס למיטה אבל לא עם קרן אלא רק עם המיטה עצמה, אורטל הפכה את בן לכרית וחן ממשיכה להתגונן בפתטיות. בלוג "הדור הבא"

אז מה היה לנו:

הדור הבא 24/7 יום 74 גב. הדור הבא 24/7
גב שוכב על אהבת חייו. "הדור הבא-24/7"/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידורים חיים מסביב לשעון רק בוואלה!

גב מאוהב, וזה רציני. אי אפשר להפריד אותו מאהובתו. בכל רגע נתון ביממה הוא חבוק איתה, צמוד אליה ומרייר עליה חוטי רוק עדינים: המיטה שלו. רק הביטו כיצד הוא צונח לקומה בכל פעם שנדרשת ממנו אנרגיה של אמירת משפט שלם, מתגלגל לתוך סדין כמו בלינצ'ס של קעקועים ברגע שקרן מתקרבת ומיד נוחר בקולי קולות. "גב?" היא טופפת לעבר חדרו, מוכנה לדייט האירוטי אליו הוא הזמין אותה, ומגלה שם את גב בתרדמת. הוא שוב השתעמם מעצמו ונרדם.

לא רק אנחנו תוהים וואט דה פאק עם הפאסיביות הזאת. "תתנשקו כבר, מה זה הרקב הזה?" דוחקת דניאל בקרן, וזו מחייכת באומללות: "זה יקרה, זה יקרה". גם באגף הבנים לא מבינים למה גב שומר נגיעה. "אין לי בעיה, זה לא מפריע לי", הוא מגרגר בתגובה, "גם לקרן לא". בן לא קונה את זה: "אם אני הייתי בחורה, הייתי נעלב מזה". וגב, אלוף העולם בלא להבין כלום, מרגיע אותו: "לא, היא מבינה עניין, קרן". מעניין אם קרן מבינה שהדרך היחידה לקבל מגב נשיקת אנוש היא להתחפש למצעים.

שלוש הערות לסדר:

הדור הבא 24/7 יום 68 אורן אורטל. הדור הבא 24/7
עדיף לגלם כרית מלהיות זה עם הבלוטה. אורן אורטל/הדור הבא 24/7

1. הפשטיגב אמנם מוברג למיטה, אבל הוא משום מה משתדל לזייף ליבידו תוסס. וואי וואי, איך שהוא בוער מתשוקה, חבל על הזמן, שמישהו יעצור את הדון ז'ואן הזה. "אני רוצה גם אחרות, תפרגני לי קצת", הוא אומר לקרן בשובבות, "אני רוצה לעשות גוד טיים! יש לי מלא אהבה לתת!" מהר, תפסו סלסלות ועגלות קניות, לגב יש מלא אהבה לתת. הסניף פתוח בין השעות ארבע לארבע ודקה אחר כך, כי אז יש שנ"צ.

2. ואם כבר נפתחנו בענייני מצעים, אורן ואורטל סובלים מתסמונת הבחורה והכרית: הוא נמשך אליה כבחורה, היא סוברת כי הוא סוג של כרית, ואף אחד מהם לא מבין למה השני כל כך מתעצבן.

הנה אורטל מתלטפת עם אורן, איזה כיפוש, בוא נעשה חיבוקי-לולי על הספה, בוא נשחק אחד לשניה בשיער ונהיה חמודים! הוא כועס עליה? מיד היא מדלגת אליו, מתיישבת לו בתוך הרגליים וממטירה עליו קילו וחצי נישוקי. יוהו! ובינתיים אורן מתחרפן: למה היא סתם מחרמנת אותי?! מחבקת ומלטפת בחושניות, ואז כשאני מנסה לנשק היא מתרגזת והולכת?!

הוא לא מבין שהיא כלל לא מחשיבה את כל הנ"ל כמזמוזים, כי היא לא רואה אותו בתור בחור: פשוט כרית חמודה לשחק בה כשמנמנמים שנ"צ בחצר. והיא יכולה לגמגם עד מחר שזה מתקדם לה מהר מדי ושזה בגלל איתן ושהירח מלא: היא פשוט לעולם לא תראה בו יותר מכרית בלי ציפיות. ברח, אורן. החיבוקי-לולי הזה יהרוג אותך.

3. מותר לי, לא? זכותי, לא? מותר לי להרגיש ככה, נכון? לא ברור לי מה מותר ומה אסור בעולם רווי ההתגוננויות של חן, אבל היא מצליחה להיות מאוד מתישה. אבל הי, זכותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הציטוטים:

הדור הבא 24/7 יום 74 חן. הדור הבא 24/7
אני וסופוקלס כמו אריק ובנץ. חן ב"הדור הבא"/הדור הבא 24/7

"אם את משחקת מחבואים – את יותר חשופה" (חן מייצרת לוגיקה)

"מאמי, אתה ישן?" (קרן מנומסת לדייט שלה, גב)

"רגע, יותר לאט, אנחנו עדיין בזה?" (אורן מנסה לשווא להבין דימוי שהפסיכולוגית נתנה לו)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: עדי אורני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully