וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קברט" של הקאמרי: "לעולם רלוונטי"

שני גורקביץ'

11.9.2011 / 18:41

אקי אבני, איתי טיראן, אולה שור סלקטר ושחקנים ורקדנים רבים ישתתפו במחזמר שצפוי לעלות בחודש הבא. "זה חומר למחשבה", אומר אבני. קבלו הצצה לחזרות

דייב שחר

(צילום: דייב שחר; עריכה: רן צימט)

סאלי פילדס, הדמות אותה מגלמת אולה שור-סלקטר ב-"קברט" כנראה לא הייתה צועדת עם אנשי מחאת האוהלים. "אבל אם הייתה שם במה היא הייתה באה, רק בגלל זה", אומרת סלקטר. כוכבת הצגת הדגל של תיאטרון הקאמרי בתל אביב מראה כי המחזמר, המתרחש בברלין של שנות ה-30 של המאה שעברה, רלוונטי מתמיד. "זה חומר למחשבה", מוסיף אקי אבני, המגלם בהצגה את קליף הסופר הצעיר. שחקני המחזמר, הנמצאים בתקופת חזרות אינטנסיבית, נתנו לנו טעימה קטנה ממה שמתרקם.

בגרסה החדשה ל-"קברט" מככבים איתי טיראן, אקי אבני, מיקי קם, גדי יגיל, עירית קפלן ו-40 שחקנים ורקדנים. הוא יעלה -27 באוקטובר וכבר נמכרו הכרטיסים ל-22 ההצגות הראשונות. עמרי ניצן הוא במאי המחזמר, בו הושקעו כמיליון וחצי שקלים, ועל התרגום העברי אחראי אלי ביז'אווי. על הכוריאוגרפיה הופקד חבייאר דה פרוטוס האנגלי ואת האנסמבל שעל הבמה תלווה תזמורת חיה.

את "קברט" כתב ג'ו מאסטראוף והוא מבוסס על ספרו כריסטופר אישרווד, סופר בריטי שחי בברלין סמוך למועד עלייתם של הנאצים לשלטון. המחזמר מגולל את סיפורה של ברלין בתקופה הסוערת והסוררת ההיא של תחילת שנות ה-30 של המאה שעברה, דרך קברט והדמויות הססגוניות שבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully