וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": אתי חזן, מה את רוצה מחיינו?

12.9.2011 / 7:16

אתי חזן מתעקשת לא להבין את ההתנהגות התינוקית שלה, אבל לפחות היא ידעה לצעוק "תוכנית על אהבה? אהבה בתחת שלי", שזה ממש לא מעט. בלוג "הדור הבא"

אז מה היה לנו?

אתי חזן מאיימת לעזוב. הדור הבא 24/7
בקרוב מסע הקניות בשילב. אתי חזן/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידור חי בוואלה! מסביב לשעון

אתי חזן בשוק. איך בחרו אותה בתור "הבחורה הכי סכסכנית בווילה"? מילא הבחורה הכי נחמדה, גם על הבחורה הכי מקסימה היא היתה מוכנה להתפשר. אבל "סכסכנית"? היא? "הצביעו ככה רק בגלל שאני לא משתמשת במיניות שלי", היא הודיעה בבטחה. לא, אתי, זה היקום שעומד על תלו ולא צונח לתוך עצמו בגלל שאת לא משתמשת במיניות שלך. יש דברים שעדיף לא להשתמש בהם.

התגובה הזו מעלה שאלה די מסקרנת: אתי באמת לא מודעת להתנהגות הסכסכנית שלה? היא באמת בשוק של החיים שלה? או שמדובר רק בהלם של החשיפה, כמו הילד הערס שצורח בכיתה בעלבון "אבל מורתי, לא עשיתי כלום!" שניה אחרי שהוא זרק עליה גיר. אני עדיין דבקה בתיאוריה שאתי היא פחות נחש ערמומי ממה שחושבים ויותר תינוק ענקי שמדדה על קביים מוגבהים, רק כדי לשכנע את עצמו שהוא מבוגר. נראה שהיא פשוט נבהלה כשאמרו לה פתאום "שמת לב שאין נעליים על הקביים שלך, כן?"

בינתיים היא עדיין שם, שוב לא הדיחו אותה, והיא גם לא נטשה בזעם. בעוד שבועייים היא עלולה אפילו לקטוף איזה פרס על ההתנהגות התינוקית שלה ולטחון מסע שופינג בשילב. ואז באמת לא יהיה מי שיתפוס את היקום שלא יקרוס.

שלוש הערות לסדר:

הדור הבא 24/7 יום 64 גב קרן. הדור הבא 24/7
אז עכשיו זה השלב שאתה עושה אותה? גב וקרן/הדור הבא 24/7

1. סוף סוף הפשטיגב חשף מעצמו איזה טפח של נפש, כשתהה אם קרן לא רוצה אותו רק כי הוא רווק מלכותי ששווה מיליון. כאילו כדי להסביר מדוע הוא כבר אלפיים שנות שרוע במיטה שלו ורק נוהם בשיעמום "אז מה, מאמי" ונרדם על בחורות. גם אם גב זהיר, זו עדיין לא סיבה לעצור במכת כפור כזאת כל מי שמנסה להתקרב, ולהתנהג כמו אידיוט. אם לא יפשיר לו המוח בקרוב, הוא יפספס את ההזדמנות שלו. שימו לב, אגב, מה קורה כשאומרים את שם המשפחה שלו כמה פעמים רצוף. אין פלא שאתי סימסה לו מאה פעמים ב"הישרדות".

2. והיום בפינתנו "אורטל עדיין לא רוצה את אורן, אך בכל זאת": אורטל מנסה להיתלות בכל מצמוץ של אורן כהוכחה לכך שבעצם עדיף שהם לא יהיו ביחד, בתקווה שהוא זה שיסגור את הבאסטה במקומה. השיטה הקלאסית של "הי, אני לא כלבה, דווקא רציתי שזה יעבוד, אבל אתה השתעלת בצורה קצת דו-משמעית אז אולי כדאי שניפרד". "אם לא נוח לך אני מכבדת את זה", מיהרה להכריז לאחר שהוא נרדם לה, "אז בוא נעצור הכול". "רגע, לא אמרתי שלא נוח לי", גמגם אורן בהלם, אבל היא כבר אי שם באופק: "אני מותשת מכל זה. אולי אנחנו לא מתאימים. ביוש!"

3. נכון, מור סיפרה בראיון שהזוגיות של אורטל ואורן קסומה כמו שמש. מצד שני, היא גם אמרה שליהי ובן ממש חמודים ביחד, שזה בערך כמו לומר שנכים כנראה ממש מחבבים כסאות גלגלים כי הם כל הזמן צמודים אליהם. יש הרבה חולי בתוך הזוגות האלה. "תוכנית על אהבה? אהבה בתחת שלי", צרחה אתי, ואין צורך להוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הציטוטים:

הדור הבא 24/7 יום 67 חן אתי. הדור הבא 24/7
למי קראתן קוקסינלים? אתי וחן/הדור הבא 24/7

"שתי הקוקסינלים לא קובעים, הקהל קובע" (חן מנחמת את אתי)

"בנות זה עם מפגר" (יוני מנפק סטיקר)

"גם ככה אין לי אטרקציה עם האנשים בבית" (אתי מייצרת מטבע לשון)

"דניאל, לא לבלוע, לא לבלוע" (גם בן מנסה להיכנס לפינת הציטוטים)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: עדי אורני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully