וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפמליה" הגיעה לסוף: איך זה נגמר?

שני גורקביץ'

12.9.2011 / 9:34

שמונה עונות עמוסות וסוערות הסתיימו - מה ההחלטה הגורלית שארי גולד קיבל? האם אי חזר לסלואון ומה יהיה עם דרמה? זהירות, ספוילר

אחרי שמונה עונות גדושות עירום, הומור וג'וני דרמה, "הפמליה" הגיעה לקיצה אמש (ראשון) בסצינת הסיום הכמעט מסורתית - בפתחו של מטוס פרטי בשדה התעופה. אלא שבניגוד לשנים הקודמות, הפעם הכל היה מפויס ושליו ואפילו הסוכן האימתני ארי גולד התפטר מעבודתו, כיבה את הבלאקברי והוא מוכר את חלקו באמפריה כדי לשמור על המשפחה שלו.

"הפמליה": כל הרגעים הכי גדולים של הסדרה

קאסט "הפמליה" בפרק האחרון של הסדרה. imdb
זהו חברים, נו מור דרמה. "הפמליה"/imdb

אז מה קרה שם? העונה החלה ביום בו ויני צ'ייס יוצא מגמילה ונאלץ להזכיר לחברים שלו, בעיקר לאי, שהם לא עובדים עבורו והוא מצפה מהם לומר לו תמיד את האמת. בניגוד לשבע העונות הקודמות, וינס לא קפץ הפעם ממיטה למיטה, למעשה היתה רק אשה אחת עבורו בכל שמונת הפרקים - כתבת בריטית לה הציע נישואין לאחר הדייט הראשון. ככלל, העונה השמינית היתה מאוד חיובית לנשים, כאשר לעומת העונות הקודמות הפעם כלל לא נראו יפהפיות קלות דעת שנופלות בקלות בקסמיהם של הבנים. להיפך, הנשים וההחלטות שקיבלו היו המנוע לכל מהלכי החבורה בעונה האחרונה.

כך יצא שבתחילת העונה חברתו של טרטל החליטה לעזוב אותו אך בסופה הוא הופך למיליונר. ג'וני דרמה מצליח לפשל שוב ולאבד את הזדמנות הפז בדמות סדרה שנוצרה במיוחד עבורו, ועל הדרך גם את סרט הטלוויזיה שנכתב עבורו - כל זאת עד שאחיו, כרגיל, מציל אותו. אי וסלואון נפרדים ומתכסחים רוב הסדרה, אבל כשמתגלה שסלואון בהריון ועוברת לניו יורק, אי מחליט להתפטר ולחזור גם הוא איתה. אז על המטוס בשדה התעופה עלו וינס צ'ייס וארוסתו סופיה, יחד עם טרטל וג'וני דרמה, ארי ואשתו (שעוברים לטוסקנה) - כולם בדרך לחתונה של ויני בפריז. ובפתחו של המטוס השני בשדה עמדה סלואון, שחיכתה לאי, והשניים יטוסו ליעד לא ברור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד תהיה לנו את פריז. חבורת "הפמליה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יכול להיות שהסוף השמח והאופטימי, שאמנם משאיר הרבה מקום להרחבת העלילה אבל לא באמת מותח, נועד למקרה שהסדרה לא תהפוך לסרט? כבר כמה שנים שיוצרי "הפמלייה" מדברים על להביא את החבורה למסך הגדול, אולם הידיעה שהתסריט לפרויקט טרם נכתב ולא נקבע מועד יציאה לסרט, מצביעות על האפשרות שעלילות ארבעת הבנים מניו יורק יסתיימו, כמו תמיד, בפתחו של מטוס.

הפרק האחרון של "הפמליה" ישודר ב-yes Comdey ביום שבת הקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully