וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של אוליבר סטון מגן על אחמדינג'ד ותומך בגרעין האירני

12.9.2011 / 11:59

שון סטון, בנו של הבמאי הוותיק, הלך בעקבות אביו וניפק כמה אמירות שערורייתיות על אירן, אחמדינג'ד וישראל

בשם האב: שון סטון, הבן של במאי הקולנוע אוליבר סטון, הגן על זכותה של אירן לפתח נשק גרעיני כמענה לאיומים מצד ישראל. סטון ג'וניור, יוצר דוקומנטרי בן 26, הגיע לפסטיבל טורונטו הישר מטהרן וניצל את הבמה כדי לחלוק כמה שבחים לנשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד.

"לישראל יש נשק גרעיני, כך שגם לאירן יש זכות לנשק כזה", אמר סטון, "לכל מדינה יש הזכות להגנה עצמית". עוד טען סטון הבן כי להעביר ביקורת על הממשלה האירנית זה "כמו מישהו שמגיע לבית שלך ואומר לאב לא להרביץ לילדים שלו. מי אנחנו שנאמר להם איך לשלוט במדינה שלהם?".

"אירן היא מדינת חוק", אמר שון סטון, "אנשים אינם אוהבים את אחמדינג'ד, אך זה לא מצדיק מלחמה או מהפיכה". לדבריו, פעמים רבות אחמדינג'ד פשוט לא הובן נכון, זאת בשל טעויות בתרגום דבריו מפרסית לאנגלית.

אוליבר סטון. Dan Steinberg, AP
הבן למד מהטובים ביותר. אוליבר סטון./AP, Dan Steinberg

שון סטון בילה באחרונה שבוע באירן, במהלכו השיק חברת הפקות שתפיק סרטים המבוססים על התרבות וההיסטוריה האירנית. כזכור, גם אביו של שון, אוליבר סטון, נודע בשל כמה אמירות שנויות במחלוקת – על היהודים ועל אירן. בראיון שפורסם לפני כשנה בסאנדי טיימס ושעורר סערה הגן סטון על היטלר ועל נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, והתקומם נגד הלובי "החזק", לדבריו של היהודים באמריקה. הבמאי הוותיק טען כי "היהודים שולטים בתקשורת". מאוחר יותר פרסם סטון התנצלות רשמית בניסיון למזער נזקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully