וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים שמיר על "תג מחיר": "הפשיזם היודונאצי חושף את פניו"

שני גורקביץ'

12.9.2011 / 13:37

המוזיקאי יצא נגד מי שריססו כתובות גרפיטי בביתה של בכירה בשלום עכשיו: "הם קופים עם כיפה. זה כמו פלוגות סער נאציות"

במשך השנים התפרסם אפרים שמיר בזכות לשונו המשוחררת כמעט באותה המידה בה נזקפת לזכותו יכולתו המוזיקלית. היום (שני) נראה כי שוב לא ריסן את עצמו, כאשר פרסם בעמוד הפייסבוק שלו קישור לכתבה על פעולת "תג מחיר" וציין כי "הפשיזם היודונאצי חושף את פניו".

מוקדם יותר היום פורסם כי אלמונים ריססו כתובות גרפיטי על קירות ביתה של פעילה בכירה ב"שלום עכשיו". בין היתר רוסס: "שלום עכשיו, הסוף קרב!", "מגרון לנצח" ו-"דיכוי בוגדים". שמיר הגיב לכך בעמוד הפייסבוק שלו ותהה: "איפה השר לביטחון פנים? איפה המשטרה? הלו?? משהו בבית?", "למה אף אחד לא מטפל בחבורת קופים עם כיפה האלה!!!".

מה דעתכם על האמירה של אפרים שמיר? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כי הוא, היחידי שיודע. הפייסבוק של אפרים שמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפרים שמיר, אתה לא חושב שאמרת דברים קצת בוטים?

"לעומת עבריינים פורעי חוק שמאיימים על אזרחים, שאומרים להם שסופם קרב, הדברים שלי לא בוטים".

אבל איך אתה יודע מי עשה את זה?

"כל אלה שקוראים לעצמם 'תג מחיר', הם כתבו את זה שם על הקירות, ואני אמרתי שהם קופים עם כיפות על הראש. זו עובדה שיש להם כיפות על הראש ואני חושב שהם מתנהגים כמו בבונים. הם פורעי חוק ועבריינים והרשויות לא עושות שום דבר כדי לאכוף את החוק. הם נכנסו הרי לבסיסי צה"ל וריססו כתובות וניקבו צמיגים, הם יכלו להיות טרוריסטים. הם טרוריסטים. אם הם היו פלסטינים מעזה אז היו קורעים להם את הצורה".

"הם אזרחים ישראלים, זה שיא הפאשיזם, זה כמו פלוגות סער נאציות", מוסיף שמיר. "הם לא פועלים מטעם הממשלה והם סכנה. לאור ניסיוננו המר עם סוג כזה של אנשים צריך להבין שמדובר כאן בסכנה נוראית".

מה זאת אומרת סכנה נוראית, כמו ב-1995?

"זה יכול להגיע הרבה יותר רחוק מזה, כמו חבר הכנסת מהאיחוד הלאומי, מיכאל בן ארי, ואנשים שבמוצהר תומכים בעבריינים כאלה. זה יכול להגיע לזה שהם יפגעו באזרחים אחרים. הם כבר פוגעים באזרחים אחרים".

אתה פעיל בתנועה פוליטית?

"אני לא פעיל באף תנועה פוליטית, אני אזרח שרואה את ההקצנה ואת ההפקרות של שלטון החוק אני חי במדינה הזאת אני ישראלי ציוני ואוהב את הארץ ולא יכול להשלים עם הזוועה הזאת. כל האווירה של הצהרת נאמנות ומי שרוצה להופיע באריאל ורוצה ועדות נאמנות. כל הנטייה הזו היא מגעילה והיא בעיקר ניסיון להמית את הדמוקרטיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully