וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה ראשונה: הכרזות של "דמדומים: שחר מפציע, חלק ראשון"

12.9.2011 / 14:07

לא יכולים להתאפק עד שהפרק הרביעי בסדרה המצליחה יגיע לאקרנים? בינתיים אפשר להסתפק בשני פוסטרים חדשים שלו, שמראים לנו לראשונה מה יעבור בו על שלושת גיבוריו

כחודשיים לפני הגעתו לאקרנים של "דמדומים: שחר מפציע, חלק ראשון", הפרק הרביעי בסדרה הקולנועית המצליחה, ממשיכים מפיקיו לטפטף מידע ממנו לקהל המעריצים חסר הסבלנות.

וכך, היום (שני) הם שיחררו שתי כרזות חדשות של הסרט, ולמעשה הראשונות שמציגות דמויות ממנו. הראשונה שבהן מתמקדת באדוארד ובלה (רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט), שפרק זה יתאר כיצד הם מתמודדים עם נישואיהם, ירח הדבש והציפייה לילדם הראשון. השנייה מעמידה במרכז את את ג'ייקוב (טיילור לאוטנר), שגם הוא יעבור בסרט זה שלל תהפוכות.

את כל זה ינווט הבמאי ביל קונדון, שגויס לראשונה לעבוד בסדרה לאחר שביים את הסרטים המוזיקליים המצליחים "שיקגו" ו"נערות החלומות".

קודם לכרזות, החשיפה הרצינית הראשונה של הסרט היתה בפסטיבל קומיק-קון. במסגרת אירוע זה התקיימה מסיבת עיתונאים בהשתתפות שלושת הכוכבים, והם דיברו על התבגרותם יחד עם הסדרה. סטיוארט ניצלה את ההזדמנות גם כדי לענות לכמה מהביקורות ואמרה כי מבחינתה, הנושאים בהם עוסק "דמדומים" ריאליסטיים לחלוטין. "אני לגמרי יכולה למצוא את עצמי בסיטואציות האלה", אמרה. הסרט עצמו ייצא לאקרנים בנובמבר.

צפו בכוכבי "דמדומים" מרימים את האווירה בפסטיבל קומיק-קון

מה היינו רוצים שיקרה בסרט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully