וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אייקון 2011: רוברט צ'ארלס ווילסון וסרטי זומבים

שני גורקביץ'

12.9.2011 / 17:01

פסטיבל המד"ב חוזר: במשך 12 ימים יוקרנו מאה סרטים וכן ייערכו תחרויות להפקת סרטי פנטזיה והמצאת מילים חדשות

הסופר הקנדי רוברט צ'ארלס ווילסון ("סחרור", "הכרונוליתים", "ג'וליאן קומסטוק") יגיע לפסטיבל אייקון TLV ה-15 למדע בדיוני ופנטסיה שייערך בין התאריכים 15-26 באוקטובר בתל אביב. השנה יחרגו אירועי הפסטיבל מביתם המסורתי בסינמטק תל אביב ויגיעו גם לירושלים, חולון, הרצליה ועוד.

במהלך 12 ימי הפסטיבל יוקרנו יותר ממאה סרטים מהארץ והעולם, ביניהם הסרטים הישראליים "מורעלים" של דידי לובצקי ו"חתולים על סירת פדלים" של נדב הולנדר, יובל מנדלסון ויהונתן בר גיורא. בין הסרטים הזרים הבולטים ניתן למנות את " עולם אחר (Another Earth)", "קבור", "צמיג" (Rubber), "העברה" (Transfer) ועוד.

בנוסף ייערכו מפגשים עם אורחים מחו"ל ועם יוצרי קולנוע וסופרים ישראליים, אירועי גיימינג, תערוכת כרזות, תערוכת ציורי גוף ועוד. במקביל צפויה תוכנית עיונית בה יתארחו אנשי רוח, חוקרים ואמנים שידברו על העתיד ועל התפר בין טכנולוגיה וחברה, מדע ופילוסופיה ויהדות ופנטזיה. בין המשתתפים: השופטת דליה דורנר, הרב יובל שרלו, הפרופסורים דוד פסיג, אלישע מוזס, חוה יבלונקה ואורציון ברתנא, נשיא מכון הסינגולריות העולמי לחקר בינה מלאכותית, מייקל ואסר, שהרה בלאו, רוביק רוזנטל, נאוה סמל, עירית לינור ועוד.

גם השנה חוזרות התחרויות המסורתיות של הפסטיבל: "אקשן בשלושה ימים" תחרות הפקת סרטים קצרים לזכרו של ליאור ירדני, תחרות המצאת מילים בעברית בשיתוף עם איגוד המתרגמים, תחרות האיור "מפגשים מהסוג הטפשי" וכמובן תחרות הסרטים הוותיקה של הפסטיבל.

במקביל לשיחות ולמפגשים לקהל הרחב יתקיים במסגרת הפסטיבל גם האי-כנס הראשון בישראל בנושא הסינגולריות. בנוסף ייערך גם כנס אקדמי בינלאומי ורב-תחומי בשיתוף מכון ון ליר בירושלים תחת הכותרת "עתיד האנושות – עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • אייקון TLV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully