וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספנסר טוניק מתכנן עוד שני צילומים בים המלח

שני גורקביץ'

13.9.2011 / 7:50

בשל היענות גדולה מאוד מצד הישראלים, החליט האמן על שני מיזמים קטנים שיתווספו לפרויקט העירום ההמוני בים המלח

הצלם האמריקאי ספנסר טוניק ואנשי הצוות שלו צפויים לנחות היום (שלישי) בארץ לקראת פרויקט צילום העירום ההמוני שלו, שעתיד להתבצע בסוף השבוע במיקום סודי באזור ים המלח. כבר לפני מספר חודשים, מהפרסומים הראשונים בנוגע למיזם נשמעו התנגדויות מצד גורמים דתיים, כמו גם חברי כנסת, ולא ברור האם בימים הקרובים יינקטו צעדים נגד טוניק ופרויקט הצילום.

עם זאת, נראה כי ההיענות הישראלית למימון והשתתפות בפרויקט גדולה מאוד. הצילום המרכזי, והראשון שתוכנן יתקיים ב-17 בספטמבר בשעות הבוקר בים המלח וישתתפו בו כמה אלפי ישראלים עירומים כביום היוולדם. בעקבות הביקוש הרב להשתתפות החליטו השבוע טוניק ואנשיו לנסות ולייצר עוד שני פרויקטים, קטנים יותר, ולאפשר לאנשים נוספים להשתתף במיזם.

הפרטים לגבי הפרויקטים נשמרים בסודיות קפדנית, שמקיפה את המיזם כולו מראשיתו, בשל החשש מהתנכלויות או הפרעות למהלך התקין של הדברים. כל שידוע כעת הוא שמדובר בצילומים נוספים שייערכו ב-16 וב-18 בספטמבר, כאשר הצילום הראשון יורכב מ-150 נשים עירומות בלבד.

הצילומים כולם יתבצעו ככל הנראה בים המלח, כיוון שמטרתו המוצהרת של הפרויקט היא להעלות את המודעות לים המלח ומצבו, וכן לתמוך בקמפיין עולמי לבחירתו כאחד משבעת פלאי תבל. טוניק וצוותו מאמינים כי תשומת הלב העולמית שיקבל ים המלח אם ייבחר לאחד משבעת פלאי תבל החדשים, עשויה להביא לארץ ולאזור תיירים רבים והשקעות גדולות.

צילומי עירום המוניים - לגיטימי או לא? דברו על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully