וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה סרטים ישראליים יתחרו בפסטיבל סן סבסטיאן

שני גורקביץ'

15.9.2011 / 19:25

"עמק תפארת" של הדר פרידליך מצטרף לשלושה סרטי סטודנטים ישראליים שהתקבלו לפסטיבל הקולנוע היוקרתי

אחרי המהומה הקטנה בפסטיבל ירושלים האחרון, "עמק תפארת" של הדר פרידליך ויוצא להקרנות בפסטיבלים בעולם, כאשר את הקרנת הבכורה יעשה בשבוע הבא במסגרת פסטיבל סן סבסטיאן שבספרד. לפרידליך ואנשיה מצטרפת נציגות מכובדת של שלושה סרטי סטודנטים ישראליים שיתחרו במסגרת הקטגוריה לסטודנטים.

"עמק תפארת" מגולל את סיפורו של הקיבוץ הישן, שהולך ונעלם, באמצעות מעקב אחר אחת הנשים המייסדות, חנה מנדלסון, בת 80,שאינה מוצאת את מקומה במבנה החברתי החדש. סרטה של פרידליך יתחרה בפסטיבל במסגרת קטגוריית הבמאים החדשים.

סרט נוסף בפסטיבל הם "שלאפשטונדה" של זאביק זליקוביץ', בוגר מכללת ספיר, המספר על זוג קשישים בני 80 שחווים רגע שמשנה להם את המציאות. הסרט זכה בפרס "החוויה הישראלית" בפסטיבל קולנוע דרום הקודם. מתמודד נוסף הוא "אווה - שם זמני", של הבמאי דור פדלון בוגר אוניברסיטת תל אביב. הסרט, המגולל את סיפורה של אווה, שחקנית בתחילת דרכה שמשתתפת בסצנה אלימה ולא מצליחה להשתחרר ממנה ולהמשיך בחייה, התחרה כבר במספר פסטיבלים בעולם ובכללם הסרטים הקצרים של פסטיבל טרייבקה. המתחרה השלישי הוא "מונה ליסה בכפר" של יואב ארבל ממכללת בית ברל, שנותן הצצה לארוחה משפחתית הרת גורל. שלושת הסרטים הישראליים יתחרו בסרטי סטודנטים מרחבי העולם, כאשר זוכה השנה שעברה היה "סגל" של יובל שני, בוגר אוניברסיטת תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • עמק תפארת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully