וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפסטיבל "פותחים במה 12" בתיאטרון בית לסין

שני גורקביץ'

18.9.2011 / 15:41

"פעימה חסרה" ו-"ילדת הפעמון" הם הזוכים הגדולים בפסטיבל שמעלה על נס את המחזאות הישראלית

בתיאטרון בית לסין בתל אביב סיכמו אמש (שבת) את השבוע הראשון של פסטיבל "פותחים במה 12" עם הכרזת שמות הזוכים בפרסים ובציונים לשבח. בפרס הגדול – מלגות פיתוח להצגה – זכו המחזות "פעימה חסרה" של ליאורה כרמלי ו-"ילדת הפעמון", שכתבה נאוה סמל ואת המוזיקה הלחין בן ארצי. שני המחזות עלו במסגרת הפסטיבל בקריאה מבוימת בהשתתפות שחקני בית לסין.

הזוכה הבולט של הפסטיבל הוא "פעימה חסרה" שנוסף למענק הפיתוח גרף ציונים לשבח עבור הבמאית קרן צור, והשחקנים הדס קלדרון וניסו כאביה, וכן נבחר לאחד משלושת המחזות האהובים על הקהל.

ציון לשבח הוענק גם לבמאית יעל טילמן על "ילדת הפעמון" ולשחקן אבישי בן גל על "קושאן". שני הזוכים הנוספים בפרס אהבת הקהל היו "קיר זכוכית" שכתב אורן יעקובי ו-"המפלצת מחורשת הזיתים שכתבה נועה שיזף.

במהלך אירוע חלוקת הפרסים שנערך אמש, הוענקו גם מלגות הצטיינות על שם אסתר וד"ר אלי לאון לשני מחזאים, שני שחקנים ולמוזיקאי בועז פלג על "שתיקה רועמת". מקבלי המלגות הם: המחזאי אורן יעקובי על "קיר זכוכית", המחזאית אנדראה באואב על "שתיקה רועמת", נבו קמחי על חלקו ב"שתיקה רועמת" ואסף בן שמעון על "קיר זכוכית". חלקו השני של פסטיבל פותחים במה יערך ב-22-24 בספטמבר בבית ציוני אמריקה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully