וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "חטיפה", "יחידת עילית" ועוד

22.9.2011 / 8:08

טיילור לוטנר ורוברט דה נירו מרביצים, ונפגשים מהשבוע על המסך הגדול יחד עם הפרק החדש של "יעד סופי 5" ודרמה ספרדית על מצוקה חברתית

חטיפה

לאחר שהתגלה כאיש הזאב ב"דמדומים", מנסה הוליווד להפוך את טיילור לוטנר לכוכב סרטי אקשן. הצעד הראשון בדרך לכך הוא סרט זה, שבו הוא מגלם נער המגלה סוד נורא מעברו. סוד זה מחייב אותו לצאת למרדף על חייו, שבו איש לא עומד בצדו חוץ משכנתו וחברתו משכבר הימים, גם היא נערה נאה וחסרת אונים (לילי קולינס, בעצמה תגלית לוהטת).

בימוי: ג'ון סינגלטון. משחק: טיילור לוטנר, לילי קולינס, סיגורני וויבר, מריה בלו, אלפרד מולינה, ג'ייסון אייזקס (106 דקות).

איפה ומתי רואים את "חטיפה"?

יחידה עילית

רוברט דה נירו, קלייב אוון וג'ייסון סטת'ם, שלושה גברים קשוחים שאיש לא היה רוצה לפגוש בסמטה חשוכה, נפגשים במותחן פעולה ביוני זה. דה נירו מגלם את המנטור לשעבר של סטת'ם, קצין מיוחד רב פעלים, ושניים יוצאים להילחם במנהיג של כת צבאית (אוון), שגורר אותם למשחק של חתול ועכבר ברחבי העולם.

בימוי: גרי מקנדרי. משחק: רוברט דה נירו, ג'ייסון סטת'ם, קלייב אוון, דומיניק פורסל (100 דקות).

איפה ומתי רואים את "יחידה עילית"?

יעד סופי 5

הפרק החמישי וככל הנראה גם האחרון בסדרת סרטי האימה על הצעירים שנרדפים בידי מלאך המוות. בדומה לפרק הקודם, גם הפעם המרדף הזה מוגש לנו בשלושה ממדים.

בימוי: סטיבן קוויל. משחק: מיילס פישר, אמה בל, ניקולס ד'אגוסטו (92 דקות).

איפה ומתי רואים את "יעד סופי 5"?

אמאדור

הבמאי הספרדי פרננדו לאון דה ארנואה זוכה בישראל לכבוד שמעט קולנוענים אירופאיים נהנים ממנו: כמעט כל סרט שלו מופץ כאן מסחרית. וכך, לאחר שכבר צפינו ב"ימי שני בשמש" וב"נסיכות" פרי עטו, אפשר לחזות גם בסרטו החדש, שכרגיל אצלו הוא דרמה אנושית הנולדת מתוך מצוקה חברתית, וכידוע לא חסר מצוקות שכאלה בספרד של ימינו.

במקרה זה, דה ארנואה מציג בפנינו את סיפורה של צעירה ענייה, העומדת בפני דילמה אישית ומוסרית כבדת משקל לאחר מותו של הזקן שבו טיפלה.

בימוי: פרננדו לאון דה ארנואה. משחק: סלסו בוגאייו, פאני דה קסטרו, מגלי סוליאר (112 דקות).

איפה ומתי רואים את "אמאדור"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully