וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": גב פשטי וקרן מתחממים לקראת הגמר

19.9.2011 / 2:07

גב פשטי מריח את המיליון ומגלה את הליבידו שלו מחדש כלפי קרן, דניאל ואיתן מדברים רק על סקס והווילה כולה שוקקת זוגות מיוחמים. בלוג "הדור הבא"

אז מה היה לנו:

הדור הבא 24/7 יום 83   קרן גב. הדור הבא 24/7
אין ספק שהראש שלו במקום הנכון. גב וקרן/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידורים חיים מסביב לשעון רק בוואלה!

והנה זה כאן, השבוע האחרון של התכנית. אחרונת הבנות החדשות נעלמה באופק במלמולי "פאק, לא הייתי צריכה להמר על גב", ונשארנו עם הרכב מצומצם, עתיק ומובחר. וגב.

וכולם מסתדרים בזוגות. כי לעזאזל, מישהו פה יקבל מיליון שקל מהצופים המצועפים שמשוועים לקצת אהבת אמת בטלוויזיה שלהם. מי שלא בא בזוג נשאר מחוץ לתיבה ושוקע במי המבול, חוץ מאתי שתמיד צפה בניאגרה. ליהי ובן מהדקים את לועותיהם, אורטל כופה עצמה על המלתחה של קפטן תחתונים, ואפילו הפשטיגב, יהא הליבידו שלו צרור בצרור החיים, מנקר את השפתיים של קרן בתשוקה. "אני מבטיח לך שהשבוע האחרון שלך יהיה בלתי נשכח, בייבי", הוא לואט אליה, רומז להזדמנות האחרונה שלהם לקחת מיליון הביתה בפיפטי-פיפטי. אז יאללה, נו, נתנשק, אין ברירה. אנחנו כבר בשקיעת חוף כלשהי ביוון, אפשר להשקיע יותר בטקסטים. הפעם אין רחמים, ואין אירית רחמים: דוך למיליון, בייבי.

3 הערות לסדר + בונוס:

הדור הבא 24/7 יום 82. הדור הבא 24/7
גם דיבור על סקס זה יותר ממה שגב מסוגל לו. איתן ודניאל/הדור הבא 24/7

1. משימת הזיקנה. כולם מאבדים הבעה ונעשים איטיים, זקנים ורובצים כל היום ובמילים אחרות - הופכים לגב. האיפור החדש דווקא מחמיא לאורן, שסוף סוף מאבד את הבייבי-פייס הפעור שלו במבט הנצחי של "אבל למה לא עכשיו עוגיה?" והופך לגבר-גבר (עד תקרית קפטן תחתונים שמרגרסת אותו בחזרה לשלב ה"אבל איפה התחתונים שלי"). כשעמוס אטינגר משמיע מילות הוקרה לזוגיות הפלאית של ליהי ובן, המדינה מידרדרת סופית ונופלת לחריץ של אבק מאחורי הספה. ומשם אף אחד כבר לא יושיע אותה.

2. נועה, החברה של קרן, מגיעה להושיע אותה מפשעי גב, ותוקפת אותו על היותו סמרטוט שמשחק ברגשות חברתה. קרן נורא מתרגשת שהחברה שלה מכירה אותה כל כך טוב, שהיא מצליחה לראות שהיא נותנת מעצמה לגב מבלי לקבל בחזרה. בשביל לראות את זה זה לא צריך להכיר את קרן מאז היסודי, מספיק לפתוח ערוץ 29 לדקה ורבע. תשמחו לשמוע שהמתקפה של נועה הסתיימה בגב שמיילל "עוד פעם אני לא בסדר?" ובקרן שמתחננת ממנו לנשיקה בקול תינוקי. נועה, את מפוטרת.

3. דניאל ואיתן הם הרבה דברים, אבל אנשי שיחה הם לא. לכן כססתי עצמי במתח לראות כיצד יצלחו את משימת השיחה-לפי-נושאים על הספסל. למזלם, הנושא לשיחה שנתנו להם היה "סקס". "אמממ..." אמרה דניאל, "טוב, בוא נתחרמן!". סוף שיחה, יש שאלות?

4. אורן ואורטל: אם יוצא לכם להגיד שלושים פעם ביום "זה קשה נורא לעבוד על הזוגיות", אז זו לא זוגיות. תמצאו תחביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הציטוטים:

הדור הבא 24/7 יום 83   גב קרן. הדור הבא 24/7
גב, זה שאמור להציל אותך מהסיטואציה הזו לא נמצא שם/הדור הבא 24/7

"עינייך בצבע חום ג'וק" (גב מסכים סוף סוף להיות רומנטי)

"שלישיות, אבל בקטע רוחני לגמרי" (גב אוהב רוחניות)

"אני גמור מעייפות" (תשובת גב לקריאתה העולצת של קרן "אתה שמח שאנחנו נוסעים ליוון?!")

"זה כאילו כל יום אנחנו נורא מתקרבים" (שוב גב לקרן, באובר-סטייטמנט של השנה)

"הם מכניסים אי-נעימות לבית" (אתי על אנשים שהם לא היא)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: עדי אורני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully