וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השנה: "העין" של ברי סחרוף - הכי מושמע לפי אקו"ם

19.9.2011 / 13:59

הלהיט של סחרוף מ"אתה נמצא" כאן במקום הראשון ברשימת השירים המושמעים של האגודה. אברהם טל מככב בעשירייה, שנשארה ללא להיטים של מוזיקה מזרחית

הצביעו למצעד העברי השנתי של וואלה! ורשת ג'

אקו"ם, האגודה לשמירת זכויות היוצרים בישראל, שחררה את נתוניה השנתיים ערב ראש השנה תשע"א ובתוכם כמה תוצאות מפתיעות למדי: "העין" של ברי סחרוף נבחר ליצירה העברית המושמעת ביותר לשנה זו, בקרב תחנות הרדיו המשלמות תמלוגים. חשוב להדגיש כי לא מעט תחנות אינן מדווחות על היקף ההשמעות שלהן ולכן אקו"ם לא יכולה לנטר את הנעשה בהן.

במקום השני נמצא "מחוזקים לעולם" של אברהם טל, שמככב גם במקום הרביעי עם "אם את הולכת" ובמקום השישי עם "אורות". "קורא לך" של דור דניאל במקום השלישי, "השמלה ממדריד" בחמישי, "אה אה אה" של אפרת גוש בשביעי, "כאב של לוחמים" של עידן עמדי בשמיני, "קוצים" של עידן רייכל ואביב גפן בתשיעי ו"מעפולה באנו" של גלעד שגב ומטבוחה פרוג'קט בעשירי.

אפשר לשים לב כי אין להיטים ים תיכוניים ברשימה הזו – לא אייל גולן, לא דודו אהרון, לא עומר אדם ולא משה פרץ. עם זאת, ברשימת המבצעים המושמעים ביותר, אייל גולן נמצא במקום השלישי אחרי אריק איינשטיין ושלמה ארצי. ברשימה זו, שרית חדד נמצאת במקום העשירי.

אהוד מנור ז"ל נמצא במקום הראשון ברשימת היוצרים הישראליים המושמעים השנה. שלום חנוך במקום השני ואילו יוסי גיספן רק במקום השלישי. שלמה ארצי רביעי, יענקלה רוטבליט חמישי, אלתרמן ז"ל בשישי, אהוד בנאי שביעי, דני סנדרסון שמיני, יורם טהרלב תשיעי ויהונתן גפן עשירי.

לאן נעלמה המוזיקה המזרחית ממצעד אקו"ם? דברו על זה בפייסבוק שלנו

סיכום השנה: מהם אלבומי השנה במוזיקה הישראלית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully