וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונרדו דיקפריו בתפקיד ג'יי אדגר הובר - הצצה ראשונה

20.9.2011 / 6:50

כל שנייה בטריילר הראשון והמדובר של "J Edgar" בבימויו של קלינט איסטווד מכוונת לכך שדיקפריו יקבל סוף סוף את הפסלון הראשון שלו. צפו בקטעים מתוך הסרט שייצא בנובמבר

ליאונרדו דיקפריו רוצה אוסקר, ומה שלא הלך עם מרטין סקורסזה - אולי יילך עם קלינט איסטווד. השניים משתפים פעולה ב-"J Edgar", סרט מדובר בבימויו של איסטווד העוסק בג'יי אדגר הובר, ראש ה-FBI השנוי במחלוקת שעל פי האגדות חצה לא מעט גבולות בדרך להגשים את חלומותיו - להגן על ארצות הברית ולהיות גם האיש החזק במדינה.

לצד בימויו של איסטווד נמצא גם התסריט של זוכה האוסקר, דסטין לורנס בלאק ("מילק") שכבר הוכיח שהוא יודע לכתוב ביוגרפיה קולנועית המבוססת על סיפור אמיתי. לצד דיקפריו נמצאים שמות כמו ג'ודי דנץ', המגלמת את אמו של ג'יי אדגר ונעמי ווטס, המגלמת את הלן גנדי, מזכירתו של ג'יי אדגר. ארמי האמר, השחקן שגילם את האחים התאומים ווינקלווס ב"הרשת החברתית" קופץ מדרגה ויגלם בסרט את קלייד טולסון, סגנו הנאמן של ג'יי אדגר.

הטריילר הראשון לסרט מדגיש מאוד את היותו מכוון אוסקר, אבל לאו דווקא על חשבון הצלחה קופתית. הסרט מתוכנן לצאת ב-9 בנובמבר בהפצה מוגבלת, שתתרחב לפי תגובת הקופות וכמובן לפי האוסקר באז שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully