וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ: מוזיקה אלקטרונית חמה מהתנור

22.9.2011 / 8:20

הקאסט של יותם אבני עושה סדר בין שלל קבצי מוזיקה, תקליטים ואלבומי מיקס חדשים, ומפנק גם באורח מיוחד שיעשה לכם שמח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא ישנתי כ-96 שעות, בדיוק מהרגע שבו בלוג החיים בלופ סימס לי 'ער?' וביקש שאכין מיני-מיקס". לוניה קובל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ימים טרופים עוברים על "החיים בלופ". בין ריליס אחד לאחר הספיקו להצטבר על שולחן המערכת ערימות על גבי ערימות של קבצי מוסיקה, תקליטים ואלבומי מיקס חדשים שקצת נזנחו עקב ריבוי הספיישלים והסיבות למסיבות שידע המדור בצמד הפרקים הקודמים. יש כמות עצומה של מוסיקה חדשה שם בחוץ שיוצאת לאור מדי יום וזה ממש לא פשוט לברור מתוך היצע רב כל כך, אבל כמו שאבא שלי נוהג לומר בשביעות רצון האופיינית כל כך לבני משפחת אבני - לא באנו לבלות.

לכבוד הופעת בכורה במועדון הבלוק מחר (כחימום לדני קריביט) ולכבוד חגיגות הריליס ה-50 של הלייבל העצמאי המשגשג שלו ביקשתי מלוניה קובל להגיש מיקס אורח קצר המלקט כמה מיצירות הרכב הסולפול-האוס החי שלו Asymmetric Soul. בשנה האחרונה זכה ההרכב בהנהגתו לככב במקומות גבוהים במיוחד במצעדי המכירות של חנויות המוסיקה Beatport ו-Traxsource וכל סינגל שהוציאו נתמך בהתלהבות על ידי מיטב תקליטני הסולפול האוס בעולם, כמו דני קריביט עצמו שיעלה לתקלט כאמור מיד בתום ההופעה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנשא מתנשא, אבל הבן זונה נמצא בליגה משל עצמו. עומאר אס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני שכבר בחשתי די והותר בסולפול האוס ואמריקאים החודש, ראיתי לנכון להתמקד בצידו האחר של המטבע - טכנו וטק-האוס. שלושת הרצועות הראשונות של המיקס נותנות טעימה מהדברים הבאמת מופלאים שמתרחשים כעת בקרב מפיקי מינימל טכנו/טק האוס שמאסו באופל ומחפשים דרכים חדשות לביטוי באמצעות מלודיות, חום וכמובן סינתסייזרים. מוסיקת האוס נוסח אירופה מעולם לא נשמעה כל כך אורגנית ומוסיקלית כמו בימינו, ואין מאושר ממני בשל כך.

בפינת ה-"אחי מה זה טראק ששמת עכשיו?" מופיעים Coat Of Arms שאין כמעט אף סט ששמעתי בחודשיים האחרונים שבו "Is This Something" שלהם לא הופיע בו. אמנם הרצועה משחזרת בפעם המי-יודע-כמה את קונץ ניגון דגימת השירה בגובה צליל (Pitch) סופר נמוך - אך מאחר ומדובר בהוק קליט על גבול הקאלט זה לחלוטין נסלח. מיד אחר כך מגיע לביקור בכורה במדור אליל הדטרויט טכנו התורן, עומאר אס, שהוציא החודש אלבום חדש ששמו מסגיר נאמנה את אופיו הגאוותני הידוע לשמצה - It Can Be Done But Only I Can Do It. לא נעים להודות אבל הבן זונה צודק. "Here's Your Trance Now Dance", הסינגל הראשון מתוך אותו אלבום, הוא באמת טריפ פסיכדלי נועז שמשאיר את עומאר בליגה משל עצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קיבלתי SMS שאמר 'יותם אבני כתב שאתה ולארקין הבאתם את מסיבת השנה'. ירדתי על הברכיים והתחלתי לבכות". חואן אטקינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן מתארח גם לראשונה במדור אחד המפיקים האהובים עליי ביותר השנה ומי שאני מהמר שיהיה הכוכב הגדול הבא- DJ W!ld. חוץ מקביעות טרייה במועדון ה-DC10 מאיביזה הידוע לשמצה, מדובר במפיק היחיד שהעז והצליח לזקק תרכובת מושלמת בין שיקאגו ג'אקין האוס למינימל טכנו ברלינאי. הסינגל האחרון שלו, שמופיע כאן, מוציא ממקצב האוס אמריקאי סטנדרטי ודגימת דיסקו שחוקה כמו"Love & Happines" של אל גרין מדיטטיביות ממסטלת שהייתה שמורה עד כה רק לצרכנים כבדים של קטמין.

לסיום זכיתי לנגן את הרימיקס של ידידו הטוב ביותר של ריקרדו ווילהלובוס Franco Cinelli ל-"The Sound Of Violence" , קלאסיקה בת זמננו מאת Cassius. עוד מאז ספיישל איביזה של המדור אני מחכה שהרימיקס הזה ייצא כבר לאור. כעת זכיתי סוף סוף לשתף אתכם במה שקורה כששיר שהוא המנון קאנוני זוכה לעיבוד טקנו מינימלסטי מחודש המונה רק קיק סניר וסאב - אקסטזה. למרות המיקס אורח המיוחד של הפרק, השתדלתי לשמור על אורך הקלטה סטנדרטי עבור הקאסט, כך שיצא קצת פחות משעה ועשרים דקות. אה כן, כמעט שכחתי, קני לארקין וחואן אטקינס - מסיבת השנה.

הפלייליסט

Asymmetric Soul Exlusive Mini-Mix By Lonya

00:00 Asymmetric Soul feat. Meital De Razon - Running Around - Trancemicsoul Ambient Vocal Mix - Adaptation

Asymmetric Soul feat. Ella - Now Is Our
Time //Lonya 's Elevated Mix - Adaptation//06:30

Asymmetric Soul feat. Ella - Now Is Our Time - Groove Assassin Dub - Adaptation//13:20

Asymmetric Soul feat. Meital De Razon - If I Change - Original Mix - Transport//18:44

Asymmetric Soul feat. Meital De Razon - If I Change - Doc Link's Instrumental Mix - Transport//24:56

------

25:54 Prommer & Barck - Everything - Prommer & Barck Remix - Derwin Recordings

33:47 Jin Choi & Daso – Teer Rodriguez Jr. Remix - Systematic


38:57 Danny Daze - Fall Away From Love - Original Mix - Hot Creations

44:24 Coat Of Arms - Is This Something - Future Boogie

47:18 Omar-S - Here's Your Trance Now Dance - Shadow Ray Remix - FXHE

51:38 Zakes Bantwini - Wasting My Time - Dan Ghenacia Remix - Real Tone

59:00 DJ W!ld - Dance Until I Die - Original Mix - Soweso

65:15 Mikael Stävostrand & Cesare vs Disorder - Massive Attack - Mikael & Cesare Rework - Crosstown Rebels

70:00 Cassius - The Sound Of Violence - Franco Cinelli Remix - Cassius Records

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully