וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

29.9.2011 / 13:35

שלושת המוסקטרים שבים לפעולה, ריאן ריינולדס קופץ למיטה, דניאל קרייג נתקל בגופה, קולין פירת' נשאב לתמונה וכולם נפגשים מהשבוע על המסך הגדול

שלושת המוסקטרים

גרסה חדשה ותלת-ממדית לסיפור ההרפתקאות הקלאסי על שלושת האבירים, ובראשם דארטנייאן. הסרט, כמו הספר, מתרחש בצרפת מלאת התככים והבגידות של ראשית המאה ה-17, בה מולך לואי ה-13 חלש האופי, בעוד השליט בפועל הוא החשמן רישלייה.

הפעם, הסרט מתאר כיצד דארטנייאן הצעיר נחוש לאחד מחדש את חבריו המוסקטרים, כיום בטלנים חסרי מעש, כדי למנוע משני נוכלים ערמומיים להפיל את שלטון המלוכה הצרפתי ולהתחיל מלחמה באירופה.

בימוי: פול אנדרסון. משחק: אורלנדו בלום, מילה ג'ובוביץ', מתיו מקפיידן, כריסטופר וולץ (110 דקות)

איפה ומתי רואים את "שלושת המוסקטרים"?

חיים בהחלפה

קומדיה המתבססת על אחת התבניות השגורות בעולם הקולנוע: סיפורן של שתי דמויות המתחלפות זה עם גופה של האחרת, דבר שראינו למשל, בשתי הגירסאות של "שישי הפוך".

הפעם, מי שנאלצים לחיות זה עם גופו של האחר הם צמד חברים טובים, דייב ומיץ' (ריאן ריינולדס וג'ייסון ביטמן), שנבדלים בדבר אחד מהותי: דייב הוא רווק הולל, ומיץ' נשוי עם ילדים, אך לא באושר. דייב חומד את אשתו של חברו הטוב, ואילו מיץ' מקנא בחיי ההוללות של ידידו, והשניים מביעים משאלה שתינתן להם פעם ההזדמנות להתחלף זה בזה. באופן על-טבעי, המשאלה מתגשמת, הרווק ההולל מוצא את עצמו חי חיי משפחה, והבעל הנאמן מוצא את עצמו משוחרר מכל הכבלים. מכאן והלאה, מתחילה שרשרת של תקלות ואי-הבנות משעשעות וכואבות, שגורמות לשני הגיבורים להבין זה את זה טוב יותר, אבל בעיקר לגלות דברים על עצמם.

בימוי: דיוויד דובקין. משחק: ריאן ריינולדס, ג'ייסון בייטמן, אוליביה ווילד, לזלי מאן, אלן ארקין (112 דקות)

איפה ומתי רואים את "חיים בהחלפה"?

בית החלומות

מותחן שנראה כמעין שילוב של "שאטר איילנד", "הניצוץ", "אימה באמיטוויל", "רוח רפאים" ועוד שלל סרטים שיש בהם ממדים של אימה, מיסטיקה ו/או משחקי תודעה.

במקרה זה, אנו עוקבים אחר תלאותיו של גבר מהוגן (דניאל קרייג) המנסה להבין מה מקור ההתרחשויות המוזרות במעונו החדש. הוא מגלה, כמובן, כי דבר אינו כפי שהוא נראה. עם זאת, הוא מבין גם שאף אם נדמה כי מישהו אחר שולט בחייו, עדיין יש לו הזדמנות לקחת את העניינים לידיים שלו.

בימוי: ג'ים שרידן. משחק: דניאל קרייג, נעמי ווטס, רייצ'ל ווייז (91 דקות).

איפה ומתי רואים את "בית החלומות"?

דוריאן גריי

עיבוד נוסף לספרו המוכר ביותר של אוסקר וויילד, "תמונתו של דוריאן גריי". כזכור, הגיבור הוא דוריאן יפה התואר (בן ברנס) שמגיע ללונדון כדי לקבל את ירושת סבו. מפגש עם אציל מנוון וצייר כישרוני גורם לו להתמסר למשנה ולפיה הנעורים והיופי החיצוני הם הדבר החשוב בחיים, מה שמוביל לתהליך הרסני.

בימוי: אוליבר פרקר. משחק: קולין פירת', בן ברנס, בן צ'פלין (112 דקות).

איפה ומתי רואים את "דוריאן גריי"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully