וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המומינים" ו"יומנו של חנון 2" בפסטיבל סרטי ילדים בת"א

שני גורקביץ'

22.9.2011 / 17:09

במקביל יוקרנו בפסטיבל שייערך בסינמטק יותר מ-60 סרטי ילדים מכל העולם, עם תרגום לעברית וחלקם יתורגמו גם לערבית

הפסטיבל הבינלאומי השביעי לסרטי ילדים יערך בסינמטק תל אביב ב-26-29 באוקטובר. במסגרת הפסטיבל יוקרנו בבכורה ישראלית "המומינים" ו-"יומנו של חנון 2" כמו גם יותר מ-60 סרטים מכל העולם המתאימים לילדים בני שנתיים ולאחיהם הבוגרים והמתבגרים. השנה יקיים הפסטיבל אירועי המשך בחנוכה בסינמטק שדרות ובסינמטק נצרת.

את הפסטיבל יפתח "I am Kalam" עטור הפרסים שביים מילה מדהאב פנדה ההודי. בהמשך תתקיים התחרות המסורתית שבסופה ייבחר הסרט הזר הטוב ביותר לשנת 2011, על ידי צוות שופטים מבוגרים וצוות שופטים ילדים. מלבד הסרט הפותח הסרטים המשתתפים בתחרות הם: "Lionel" (שוויץ) שיתורגם גם לערבית עבור ילדים פלסטינים שיגיעו להקרנה, "On The Sly" (בלגיה/צרפת), "Kapi" (תאילנד), "Aurelie Laflamme's Diary" (קנדה), "Twigson Ties The Knot" (נורווגיה), "The Strongest Man In Holland" (הולנד) ו-"Vespa" (הונגריה).

במהלך הפסטיבל יתקיימו גם הקרנות סרטים במסגרת מסלול פנורמה, פוקוס על קנדה במסגרת שיתוף פעולה עם פסטיבל מקביל בקנדה. בנוסף יתקיים גם "פיצי פיצי פסטיבל", שבמסגרתו יוקרנו סרטים המיועדים לילדים בני שנתיים, כמו "The Happets" מספרד המגולל את סיפורה של פרה מתוקה שיוצאת למסע הרפתקאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully