וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון ברובינסקי מציג: הימים העצובים שלי

שי פרץ

26.9.2011 / 17:34

זו היתה אמורה להיות השנה השמחה בחייו של ירון ברובינסקי, אבל הפרידה מאפרת גוש הפכה את הקערה: "היו לי תקופות טובות יותר", הוא מודה בראיון חג וגם מצדד בגיא זוהר. מיוחד

זו היתה שנת המטאור של ירון ברובינסקי. ההצלחה של "לעוף על המיליון" וההובלה של "נבחרת ישראל בטלוויזיה" מיקמו אותו כטאלנט הבולט של ערוץ 10 וכפנים המרעננות של עולם הבידור הישראלי. עם הצגות תיאטרון נבחרות ואפילו סרט קולנוע שכתב וכיכב בו, "2 בלילה", ברובינסקי סיים עם הדרך למעלה – הוא כבר למעלה.

אבל אז הגיעה הפרידה של ברובינסקי מאפרת גוש, בת זוגו בשנה האחרונה. זה קרה באוגוסט, ומאז, גרף מצב הרוח של ברובינסקי בצלילה: "אני לא מרגיש לבד", מספר ברובינסקי בראיון לוואלה! תרבות שיפורסם במלואו בערב ראש השנה. "תראה, זו תקופה מדהימה מבחינת קריירה, אבל ברמה האישית כבר היו לי טובות יותר. זו תקופה פחות טובה. לא הרבה פעמים בחיים אתה עובר כאלה, אז מהמקום הזה קשה לי".

בראיון המלא מדבר ברובינסקי גם על הרייטינג הבינוני של "נבחרת ישראל", ההשוואות התכופות ל"ארץ נהדרת", הדחייה שלו מריאליטי וגם מתייחס לפרשת גיא זוהר וההתנצלות בפני שלדון אדלסון: "אני מת על הבנאדם הזה (זוהר - ש.פ), נורא אוהב אותו אישית, וזה כל כך יושב עליי הצעד שהוא עשה", מגלה ברובינסקי. "עד עכשיו לא הבעתי את הדעה שלי ולא דיברתי עם אף אחד בעניין, אבל אני חושב שהגיע הזמן. אז ככה: אני חושב שהוא עשה דבר אדיר. מעולם לא עסקתי בדברים גדולים וחשובים, אבל נדמה לי שהוא עשה צעד מאד אמיץ ואני חושב שגם אני הייתי עושה את זה".

*הראיון המלא עם ברובינסקי יפורסם בערב ראש השנה בוואלה! תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully